Gå til innhold

Er det bare jeg som har en baby som sover bedre inne enn ute...?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg er vel ganske glad for at jeg har vendt han til det nå... Hvis vinteren blir som i fjor, så blir det jo minst 4 mnd hvor de må sove inne. Men han har sovet bedre inne enn ute hele tiden uansett (bortsett fra når jeg triller)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe nei er nok ikke bare du!

Minstegutten vår på 3 mnd nekter plent å sove ute. Han har aldri klart å sove ute.. Like greit nå da, som han ikke kan uansett;)

Skrevet

Nei, lillemor her i huset sover også betre inne. :) Greitt det, mindre pes å ordne ho før luren då. Ho kan fint sove ute og, men sover då som regel litt kortare lurar. Litt rart, storesøster ville berre sove ute dei første 8-9 mnd. :)

Skrevet

Jeg er så heldig at frøkna mi ikke bryr seg det døyt om hun sover ute i vogna si, eller inne i senga si ;-) Hun sovner like greit uansett (i motsetning til sin bror, som nekta plent å ligge i senga på dagtid).

Skrevet

Gutten vår sover ikke godt ute. Sover ikke godt ute om vi triller heller...

Skrevet

min sover både inne og ute, men lengst om vognen trilles

Skrevet

Gutten min på 7 1/2 mnd sover inne. Han sover når vi går tur ute, men så fort vognen stopper er han lys våken. Sover 2 timer 2 ganger om dagen.

Skrevet

Sjefen i huset sover best inne:) Han sover fint i vogna på tur(20-30 min,aldri lenger samme søren om turen er 2 timer!),men når det kommer til dagsoving så sover han definitivt best inne!:) Dog ikke mer enn enn 20-30min uansett.

Jeg kunne aldri lagt han ut i vogna for å sove uansett. han nekter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...