Alvasmamma Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Er veldig usikker på om jeg skal kjöpe inn en god stellebag eller om jeg heller skal kjöpe en större veske? Jeg er förstegangsfödene og har ikke så mye erfaring med dette. Tittet litt rundt på stellebagger men vet jo ikke helt hva jeg skal se etter? Hva er bra? Hva bör jeg unngå? Noen som har noen gode råd? Trenger man stellematten som medfölger stellebaggen? Kan man kjöpe en stellematte separat som er sammenleggbar og som passer til de fleste vesker? Leter på nettet, men som sagt..,vet jo ikke helt hva jeg skal se etter
*Lissi* Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Jeg har kjøpt stelleveske (ny vogn) Går jo helt fint med en stor veske også:-) Jeg har ikke hatt det helt store behovet for stelleveske egentlig. Bruker en stor veske nå til snuppa som er 2 år.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Du kan jo evt se an hva du får bruk for etter fødselen. Bruke en stor veske i starten, så ser du hva behovet ditt er. Jeg hadde helt klart behov for en stelleveske. Oversiktlig og fikk plass til alt jeg skulle ha. Det stelleunderlaget som fulgte med var fantastisk! Men hadde også engangunderlag med. Som jeg kunne bruke over liggeunderlaget... For meg var det også viktig med koppholder på vogna. Gikk mange og lange turer med vogn. Og da var det veldig greit å ha et sted til vannflaska mi og matpakke..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Hallo Jeg er andregangs, og jeg kjøpte stelleveske denne gangen. Gjorde ikke det sist, hadde bare en litt stor veske. Men alt ble bare rot oppi der etter hvert. I en stelleveske er det litt flere rom, og lettere og holde orden. Kjøpte en slik som du fester på håndtaket på vogna (BRIO vogn og veske), veldig kjekt Alt er klart oppi der nå
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 ...og når det gjelder stellematten, så tror jeg at svaret på om man får bruk for den er JA. Det er ikke alle som har myke stellebord rundt om kring, og den polstrer i hvert fall litt. Ikke godt å ligge på et helt hardt underlag Jeg kan ikke si hvilke vesker du skal unngå, men synes det jeg har kjøpt fra BRIO virker ok
AO3 Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Det MÅ jo ikke være en veske som er laget som stelleveske, men du må absolutt ha NOE. Veldig greit å ha alt på ett sted, da går det mye kjappere å komme seg ut av døra når man skal et sted. Det er viktig at (stelle)veskas skulderreim passer over vogna. Stellematter kan kjøpes separat, og ja, de er et must! Jeg har en Brio fra før som jeg var godt fornøyd med (dog ikke så fin, hehe), nå har jeg i tillegg kjøpt en Gaia&Ko stelleveske i cord (til de dagene det ikke regner, da må nok Brioen fram), den ser ikke ut som en stelleveske, og kan brukes som vanlig skulderveske også.
Gulljentene Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Har en BabyBjørn stelleveske fra førstemann, som det følger med matte oppi, helt grei...Man kan forøvrig klare seg med en stor vanlig veske også, men den bør ha endel rom...
Makko med to små gutter Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Jeg hadde bare en vanlig litt stor veske. Hadde stelleunderlag i starten, men nå har jeg bare med et lite håndkle. Har aldri med så veldig mye; bleier, våtservietter/engangskluter, salve, håndkle og ekstra strømpebukse og body.
Alvasmamma Skrevet 30. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2010 Jeg har kjöpt BRIO vogn hvilken veske fra BRIO har du?
Alvasmamma Skrevet 30. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar Da blir det nok en Brio stelleveske
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Ja, det er en slik jeg har kjøpt også, en som er litt fin Var på tilbud fra 650 til 300 kr, og da slo jeg til
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. desember 2010 #13 Skrevet 1. desember 2010 På Happyland på Svinesund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå