Gå til innhold

betennelse i navelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt piercing i navelen, men den tok jeg ut da jeg ble gravid.

ikke hatt noen problemer. men nå gjør det fryktelig vondt inne i hullet, og det er sårt og blod blemme. har prøvd å rense, men går ikke bort.

men det kan ikke være skadelig for babyen på noen måte ?

andre som har hatt det problemet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg tror ikke det skader babyen. Jeg tok ut piercingen i 6 mnd pga betennelse/irritasjon og det tok sin tid før det grodde, tror det tok over mnd. Sikkert siden den voksende magen drar ut hullet i tillegg.

Jordmor så betennelsen og sa at det var lurt jeg tok den ut, hadde bare gitt meg masse unødvendige smerter som hun sa. Hun nevnte ingenting om påvirkning av baby:)

Jeg hadde betennelse INNI navelen ved forrige graviditet, og når magen vokste ble jeg bedre. Virket som luft var det eneste som skulle til.

Inni navelen var det helt svart. Jordmor sa ingenting på det den gang.

Skrevet

Jeg har også fått betennelse i piercingkanalen selv om jeg tok den ut for 5 år siden. Legen sa at det kan ikke være skadelig for babyen. Men hvis det plager deg burde du gå til legen så at han/hun kan rense kanalen og så er du kanskje så heldig at betennelsen gir seg... :)

Skrevet

jeg har renset flere ganger nå, men det bedrer seg ikke. men det er jo helt sikkert fordi huden blir strekt og stram. men det hullet ser ikke pent ut =P hehe flammerødt og blod. :P deilig =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...