Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Ja, da fikk jeg resultatene i dag, før jeg startet på testen var blodsukkeret mitt på 4,5 to timer etter belastningen var det på 5,2 Strålende. Langtidsblodsukkeret mitt er på 5,3 Så da har jeg fått avbekreftet jordmor sin mistanke om sv.diabetes! Gjorde veldig godt Men passer fortsatt på sukker og fett inntaket, da jeg er i risiko gruppa (bmi på 30) Håper jo da jordmora kan ta det med ro fremmover, og slutter å "drille" meg ang mat inntak (da jeg til stadighet forklarer at jeg spiser minimalt med godis, unner meg litt i ny og ne, men det er skjeldent, og har ikke drikki noe brus/saft dette svangerskapet) Eneste jeg spiser en goood del av, er klementiner! Er avhengig Men begrenser det så godt jeg kan.
babymama88 *på overtid* Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Så flott da hadde også mistanke tidligere i sv.skapet pga høyt blodtrykk og eggehvite i urinen, men testen viste at alt var helt fint Godt når det ordner seg til det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå