Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille frøken kom idag formiddag! Fødselen var igangsatt, men gikk av seg selv etter tre modningstabletter og en drøss bedritne maserier. Nå er det meste allerede glemt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse med jenta :) send litt fødestøv til oss som venter da! hehe:P kos dere så masse med gullet :)

Skrevet

Ååå, gratulerer så mye med lille jenta! :)

Skrevet

Gratulerer så masse! =D

Skrevet

Gratulerer :D

Skrevet

Gratulerer! :-D

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Å Miss Snow!!! Så herlig! Gratulerer så utrolig mye! fantastisk å lese :-D kos deg masse med jenta di :)

Skrevet

Gratulerer så mye !! :)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille jenta di! :D

Håper alt står bra til med dere begge

Skrevet

Gratulerer med jenta =)

Skrevet

Hjertelig takk! Det har vært noen slitsomme dager, men idag skal vi hjem og få roa ned litt. Forhåpentligvis kommer amming og alt litt mer på stell snart da.

Her på St. Olavs har vi ihvertfall blitt tatt utrolig godt vare på, med masse flinke, hjelpsomme jordmødre. Pluss at det hjelper på at den nye Pappaen er super på alle måter. Det er ganske utrolig at vi har fått til et sånt nydelig lite vesen <3

Skrevet

Gratulerer! Da fikk vi jentene samme dag :) Mi kom kl 08.36! Lykke til videre :) Har fått litt melk nå, men er så sår at eg holder på å grine når jeg legger henne til...men det er bare å stå på!

Stor klem

Skrevet

Åh, you and me both! Fy faen, det gjør så vondt atte fy.. Jeg har også fått litt melk, men ikke nok til å mette enda, så det er litt tillegg så hu får nok og jeg får hvilt sårheten litt.

Gratulerer så mye til deg også da! 30. november var dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...