Mama88 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Plutselig blir magen helt hard, og ser ut som ei lita kule. Kjenner ikke noe særlig til det, bortsett fra at det "strammer" litt i magemusklene.. Er i uke 29+ 4 i dag
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 høres ut som en kynner ja:) kynnere er ikke regelmessige, og de tiltar ikke i styrke. trenger ikke kjennes noe særlig heller...
Alvasmamma Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Ja, det er nok kynnere.. det går over av seg selv og kommer ikke i tak og blir smertefulle. Men magen blir knallhard også går det over. Tideligere i graviditeten kunne jeg ikke kjenne at jeg hadde kynnere för jeg tok på magen og merket at den var hard. Nå merker jeg at de kommer, men det gjör ikke vondt bare ubehagelig
Mama88 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar! Nei er ikke vondt eller ubehagelig for meg heller, merket det også da jeg satt å kjente på magen Trodde først det var prinsen som snudde seg, men han lå helt i ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå