pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 har gått med sterke kynnere de siste tre dagene nå, såpass vonde at jeg våkner om natten. sønnen min på 2år9mnd er hjemme fra barnehagen med en forferdelig hoste, og jeg har såklart blitt smitta. Sover når han sover formiddagsluren sin (idag sov vi 4 timer), men er allikevel KONSTANT trøtt og sliten. Hadde svangerskapskontroll idag, og da kommenterte legen hvor langt ned i bekkenet babyen ligger. Føler meg bare trøtt, syk, tung og jævlig. Skulle fødselen starte nå aner jeg ikke hvor jeg skal hente krefter til det fra. bah! dagens surking.. måtte bare få det ut.. Skal nevnes at mannen min hjelper til, og var hjemme fra jobb igår for at jeg ikke klarte med sønnen vår selv. han lager middag, legger ungen, og gjør ellers alt for at jeg skal slappe av mest mulig. Allikevel føles det som at jeg har vært på NY Maraton... er 37+6 idag og føler at jeg er SÅ klar for å bli ferdig nå (fødte 37+3 forrige gang).. permisjonsdagene skulle jeg jo liksom bruke til å hente meg inn.... Lengter etter otrivin, paracet og hostesaft! sutre sutre
Alvasmamma Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 så kjedelig å bli syk nå.. Men du får drikke en god kopp te og sove når du kan. Så kommer nok kreftene tilbake og skulle du föde de närmeste dagene tror jeg at "urkvinnen" i deg hjelper deg igjennom og adrenalinet av å se din nye baby bringer frem masse energi du ikke visste at du hadde Höres ut som det kan skje snart lykke til
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Uff så dumt, riktig god bedring!
Gulljentene Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Som å lese om meg selv, bortsett fra at mitt hjemme-fra-barnehagen-ban er 4 år og 4 mnd og jeg er 39+4 på vei...Fyttikatta, kunne nesten ikke vært verre! Lurer på hvor den mye omtalte urkvinnen har blitt av gitt Er jo bare å bite tenna sammen og holde ut! Tanker og sympati fra meg til deg!!!!!
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2010 tusen takk alle tre:) dere er gode ! har sovet hele dagen, og har vært våken nå på kvelden med kynnere og noe som føles som at jeg åpnes nedentil.. er ekkelt å gå! har UL imorgen, så får vi se hva dem sier:) go bedring til dere andre som er syke også!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 åh, så utrolig kjedelig og tungt. Håper det gir seg fort, og at du får ladet batteriene før fødselen er i gang. Sender masse varme tanker til deg, med ønske om riktig god bedring:) God natt:)
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 30. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2010 tusen takk! sover iallefall nok til at det skulle lades opp god natt til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå