<3Celia<3 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Idag var jeg til kontroll hos gynekologen med tidlig ultralyd. Er idag 7+2. Fikk se et lite hjerte som slo og alt så ut til å være som d skal. Er så utrolig glad og lettet! 1,5 år siden vi startet å prøve, så jeg trodde nesten ikke jeg skulle få oppleve å bli gravid.... Nå kan jeg endelig slappe av og kose meg med graviditeten...er heldig og er ikke så veldig kvalm...enda... ;-)
snart en gullunge? Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Å, så kjekt! :-) Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk time? Jeg er bare i uke 4+4.... Men hadde vært kjekt å sett at det var noe der om noen uker....
Ays73 Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Gratulerer så masse ) Var selv på tidlig UL i dag og alt var bare bra og hjertet banket Ble satt til at jeg var 7+2 selv i dag og ny termin 19.7 Det har vel du også da ? Kos deg masse og lykke til
<3Celia<3 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2010 Takk for det. Og gratulerer til deg oxo! Jeg har også termin 19/7 ja...=) Det blir nok en fin dag! Var en helt spesiell følelse å se hjerteslagene...=) Tok ca 1 uke fra jeg bestilte time til jeg fikk....men det er nok også fordi jeg er i "systemet" hans fra før... gått dit underveis pga at jeg har gått på pergo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå