Gå til innhold

Vært til tidlig UL idag.... <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg til kontroll hos gynekologen med tidlig ultralyd. Er idag 7+2. Fikk se et lite hjerte som slo og alt så ut til å være som d skal. Er så utrolig glad og lettet! 1,5 år siden vi startet å prøve, så jeg trodde nesten ikke jeg skulle få oppleve å bli gravid.... Nå kan jeg endelig slappe av og kose meg med graviditeten...er heldig og er ikke så veldig kvalm...enda... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så kjekt! :-) Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk time? Jeg er bare i uke 4+4.... Men hadde vært kjekt å sett at det var noe der om noen uker....

Skrevet

Gratulerer så masse :)) Var selv på tidlig UL i dag og alt var bare bra og hjertet banket :) Ble satt til at jeg var 7+2 selv i dag og ny termin 19.7 :) Det har vel du også da ?

Kos deg masse og lykke til :)

Skrevet

Takk for det. Og gratulerer til deg oxo! Jeg har også termin 19/7 ja...=) Det blir nok en fin dag! Var en helt spesiell følelse å se hjerteslagene...=)

Tok ca 1 uke fra jeg bestilte time til jeg fikk....men det er nok også fordi jeg er i "systemet" hans fra før... gått dit underveis pga at jeg har gått på pergo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...