Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Urk... Jeg er 99,9% sikker på at min første inseminasjon ikke ga positive resultater. Testet i dag, 11 dpo, og det var ikke så mye som en skyggestrek å se.. Jeg har en test til som skal tas på IKM nå på fredag, men jeg vet jo allerede at det ikke er store vitsen....

Jeg vet jeg ikke burde bli skuffa etter bare et forsøk, men jeg ble det nå litt likevel. Det er jo like store sjanser hver gang - første som åttende forsøk, og jeg har absolutt ikke økonomi til å bruke 7-10 000 på dette måned etter måned.

Kanskje ikke så rart man blir lei seg når ønsket er større enn noe annet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142624829-og-det-var-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for litt positive tanker dere :)

Synes "alle" tester positivt veldig tidlig, så jeg mista egentlig håpet helt... Men nå sitter jeg igjen og håper og leter etter symptomer.. Sikkert bare for at jeg skal få enda en nedtur en av dagene nå, men jeg ønsker likevel dere har rett ;)

Hei,Linda"en!!! føler med deg. Jeg satt inn 2 donoregg 18 november. Tok hjemme test 28 november 1 strek ikke en skygge strek en gang. Så lei meg da eller og mange tårer. Har brukt nesten 100.000 kroner på første forøk. Tok blodprøve i dag. lenge å vente på svar.....helt til mandag siden det er stengt på fredag er til å bli sprø av. Håper på positiv test vet du. Har noen symtomer er så veldig sliten og trøtt hele tiden og tisser 2-3 ganger om natten. Men tror jeg ikke er så heldig da. Skal sette inn 1 gang til hvis ikke det går nå. Men etter det har vi ikke råd desverre. Håper at det blir positivt for deg. :-)

Huff... Krysser alt av fingre (og tær) for deg!

Føler meg litt "dum" som blir trist og tafatt etter bare en inseminasjon når jeg ser de som har hatt mange, mange flere forsøk - både AID og IVF, opplevd SA og MA og enda står på. Og du som har brukt så mange krefter og penger på forsøket ditt... Men vi gjør jo dette fordi vi ønsker så inderlig og da er vel en skuffelse vanskelig å unngå uansett..

Og når det gjelder symptomer så føler jeg jeg har alt, men det er sikkert en bivirkning av for mye googling på "tidlig graviditets tegn", hehe... Huff!

Håper legen kan gi deg det best tenkelige svaret på mandag, spennende å følge med på deg nå :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...