Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 men datteren min på 15mnd illskriker og jeg er litt fortvilet. Det skjer ofte etter soveøkta, sånn i tre tiden...Først trodde jeg hun var grinete for at hun hadde sovet, men hun blir nesten "gal". Slenger seg fra side til side, og virker SINT! I kombi med lei seg.... Dette skjedde sist uke også, og det endte med at jeg ga henne en stikkpille da også. Da mildnet det opp etter 40min. Nå tok det under 30 min...og hun har roet seg betraktelig... Ergo, må det vel være noe som er vondt - som hjelper med stikkpille? Da kan det vel mest sannsynelig være tenner? Har prøvd å kjenne der inne, men ikke så lett....hun er ikke spesielt samarbeidsvillig mtp å åpne munnen heller. Men hun har endret seg i det siste, spiser mye mindre (kaster mat så fort hun ikke vil ha noe mer), er mer bestemt - sint-viser masse vilje..... Jeg har en som er eldre som har vært som et "lam" i forhold, så er litt comfused. Altså, jeg håper hun er frisk - og at det kun er en periode vi snakker om... M
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hun kan ikke ha ørebetennelse da? Hadde tatt henne med til legen jeg en tur for en kontroll. Hvis det ikke er noe så er det ikke noe som er bedre enn det Et lite tips er å klemme inn i øret hennes litt. Altså, ikke stikk fingeren din inni men dytt inn den brusk greia litt sånn at det blir vakum. skriker hun, eller du ser at hun syns det er vondt eller ubehagelig så er det nok ørebetennelse.
Romeren Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Jeg ville latt vær å gi henne smertestillende for dette, i alle fall, selv om jeg skjønner at du gjør det fordi du blir så fortvilet. Ta henne heller med til doktoren, om det ikke gir seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå