Lille persille* Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Det er vel ikke å stikke under en stol at man er temmelig bundet til sin lille når man ammer, og at det er fordeler og ulemper med både amming og det å ha flaskebarn. Har fått bemerkninger av noen veninner (som ikke har barn) om det ikke er på tide å bli litt mer sosial igjen, men ikke så lett med en baby på 3 mnd som ikke vil ta flaske og bare vil ha pupp! Men jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg har ikke så stort behov for å ut å feste, jeg har igrunn festet fra meg Hvis de vil være sosiale så får de være det sammen med meg og baby! Jeg føler rett og slett ikke for å være borte fra henne så mye enda heller. Vi prøver fortsatt litt med flaske, men man kan jo uansett ikke hoppe over alt for mange puppemåltid heller for da kan vel melkeproduksjonen gå nedover...?
millie+2klumper Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Synst disse venninne dine må rose seg ned jeg. Babyen er jo bare 3 mnd! Fest er det vel om et halvt år også..
Mammahjertet <3 Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Vennene dine som ikke har barn vet ikke hva de snakker om. Er helt enig i at de må kunne være sosiale sammen med deg og babyen. Det er ikke slik at sosial = ut og feste. Det er noe som tilhører tenårene omtrent. Kos deg med den lille jenta di og amm henne om du føler det er rett for deg. Amming er i hvert fall bra for henne både med tanke på næring og kos med mamma Og husk at kroppen din kommer raskere tilbake til seg selv igjen hvis du ammer. Vil sterkt anbefale deg å bli med i en barselgruppe som helsestasjonen arrangerer. Der møter du andre med små babyer :-) Det er veldig sosialt og hyggelig.
Gjest Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Tror ikke de som ikke har barn egentlig kan forstå hvordan det er... Min lille er 8 uker gammel, og jeg hadde ikke klart å dra fra henne! Bare tanken gjør meg uvell... Den første gangen jeg drar fra henne er nok i mars, da er hun 5 mnd og det er kun for noen timer på dagen mens pappaen og jeg er på show og ser top gear Ellers, pappaen har hatt henne i stua noen få ganger, en time eller to strekk mens jeg sover litt på soverommet, og jeg har vært utenfor leiligheten uten henne for å gå på en rask tur med hunden mens pappaen var syk, men selv det likte jeg ikke... Har man blitt foreldre er ting blitt anderledes, barnet ditt drar dit du drar, det er viktigere enn disse vennene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå