Gå til innhold

Hvordan artet det seg når deres små fikk hjørnetennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at de skal være spesielt vonde..

Har en gutt som har fått mange tenner, men mangler dem. Og han holder et voldsomt leven om natta nå og sikler endel om dagen. Så lurer på om det kan være noe på gang selv om jeg ikke ser andre tegn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det lurer jeg også på!

Snuppa mi mangler nå kun hjørnetennene og 2års jekslene.

Den siste uka har hun sovet ganske urolig og på dagtid skal hun bite og tygge på alt. Kan ikke se eller kjenne antydning til noen hjørnetenner da, men mistenker det....

Skrevet

Her kom hjørnetennene oppe ca samtidig med jekslene, men merket vel egentlig ikke at de var noe spesielt mye mer vonde enn de andre tennene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var det et rent helvete. Hun har akkurat vært gjennom det nå. Merket aldri noe til de andre tennene, men hjørnetennene var tydeligvis forferdelig vonde! Har aldri sett vesla så syk som da:( Først sov hun nesten et døgn i strekk, og så gråt hun i 4 døgn og sikla noe voldsomt, og fikk 40 i feber. Var skikkelig pjusk i over en uke, men nå tror jeg hun har kommet over det værste..!

Lykke til med hjørnetennene, håper det går bedre for barna deres:)

Skrevet

Her hadde vi over to døgn med veldig høy feber, på det meste var den på 40,8. Den tredje dagen var to av hjørnetennene kommet igjennom og feberen var borte like fort som den var kommet. Iløpet av uken som fulgte kom også de to andre hjørnetennene igjennom. Herlig med tenner gitt

Skrevet

Kjenner jeg gleder meg til snuppa mi kommer dit... :-/

Holder på med fortenner nå. Hun er 10,5mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...