Gå til innhold

Konstante menssmerter og div -hvor lenge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 36 uker på vei.

..og jeg har konstante menssmerter heele dagen, som sitter kraftig i korsryggen og fremme ved symfysen. Har hatt dette i to uker omtrent, men spesielt de siste 2-3 dagene. Sitter med hvetevarmer på magen for å dempe smertene. Har idag hatt løs avføring, samt spreng-følelse nederst i magen. JM mener det er konstante små-kynnere, som også irriterer tarmene, som igjen kan gi løs avføring (samme som skjer før en fødsel -"naturens klyster"). Om nettene den siste uka har jeg hatt maserier ca hvert 15-10 min, som stopper opp etter noen timer. Har også fått mer utflod den siste uken -slik at det renner ned på gulvet *fysj*.

Det jeg lurer på er, hvor lenge er det normalt å ha det slik? Jeg begynner å bli veldig sliten av dette.

Kan noen være så snill å svare meg? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Ingen...?

Skrevet

Tror ikke noen kan svare på det, det er nok modning som skjer. Kanskje fødelen starter idag, kanskje om et par uker.. Det er nok ikke så lett å vite. Du kan jo be om en sjekk ift åpning og slikt, så vet du ihvertfall om det som skjer har noen virkning. Noen går jo slik som det i flere uker før det skjer noe.

Skrevet

jeg har gått med konstante mensmurringer i 3 uker, hatt en god del maserier samtidig som jeg er moden. og slimproppen gikk for 10 dager siden. men sitter her med like stor mage enda .. :P

så jeg vet ikke hvor lenge en kan gå med dette. jeg er selv ganske lei nå :P er i uke 35+2 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...