Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Var innom posten, og de hadde visst sluttet med det, og jeg skal på et jobbintervju, antar at jeg må ha rett kopi av vitnemål.. .
meg & to små vampyrer Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Må man det bare for et jobbintervju da? Kopibutikker gjør sånt forresten.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Det er det jeg er litt usikker på, om jeg trenger rettkopi, for det er en ufaglært stilling. Men, damen i tlf ba meg ta med papierer, og jeg vil ikke dumme meg ut med å ha med papirer som ikke er godkjente...Kjipt om det skulle ødeligge noe, er litt desperat etter å få denne jobben. Har selvfølgelig laaaang vei til kopibutikk...
Sweet Amber Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 På posten gjør de nok det. Hvertfall på posten her. Da stempler de kopien med "rett kopi" og signerer. Ingen stor sak:)Det samme kan gjøres hos politiet, men spørs jo om det er vits i å stå timesvis i kø for da:)
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 De gangene jeg har søkt jobb, har jeg aldri brydd meg om å få stempel med rett kopi. Har aldri fått noe spm om hvorfor heller.
lille sprelle Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Et hvilket som helst offentlig kontor skal kunne hjelpe deg.
a'Nöel Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Da jeg jobbet i det offentlige, satte jeg RETT KOPI på et vitnemål for en faktisk, så jeg tror ikke det skal være så forferdelig strengt?
Arb.ledig husmor Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Kopier dem hvor du vil, uten rett kopi. Ta så med deg både kopiene og originalene på intervju!
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Nå ja, ikke et hvilket som helst. Jobber selv på et offentlig kontor, og vi har ikke et slikt stempel engang. Heller ikke ville vi tatt oss tid til å ta kopier. Det nytter jo ikke å bare be om et stempel på forhåndskopierte dokumenter.
Odine! Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Posten gir ikke rett kopi-stempel lenger. Ta med det originalene på intervjuet, så kan de ta kopi der.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2010 Jeg dro innom politiet og fikk fikset det, men de gjør det visst helst ikke der heller. Hun kunne til nød ta en kopi for meg. Men, da er jeg på den sikre siden. Neste gang gjør jeg som noen forslår, og tar med kopi og original.
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Det er nok av private kopibedrifter som gjør det. Tar ikke noe særlig betaling heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå