Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3,5 åringen

ullundertøy (stilongs og trøye) tynne ullsokker

tykkere ullsokker, mariusgenser og strikkede ullbukser

reima tec dress, hals, hellyhansen vindtett lue viking goretex adventure sko. Varm og god hun da.

7 mnd baby, ikke ute så mye nå grunnet kulden og han er litt forkjølet i tillegg, men om jeg absolutt må, så er det ullundertøy, ulldress, hettelue, strikket lue, strikkede sokker, votter og lammypose med ekstra saueskinn under og vindtett trekk over.

Noe i den duren hvertfall

Skrevet

Er bare inn og ut av bil stort sett (og varmer opp bilen først). Da har jeg vanlige klær (body, strømpebukse, bukse og genser) og en dress utenpå. Lue, hals og ullsko/sokker. Har et ullpledd i bilen som jeg legger over ved behov.

I går gikk jeg imidlertid en tur i vogn midt på dagen og da hadde jeg på: ullbody og strømpebukse, tovet hel ulldress med fot og en strikket jakke utenpå. Lue og votter. Han lå i posen sin (Easy Grow har vi). Han var god og varm etter en 1,5 time ute.

Skrevet

Ute i vogn i dag, ull- body og -strømpebukse, tynn ullhette, strikkasokker, ulle fleecedress med hette fra nøstebarn, nedi vogn med madrass, sausskinn, dunpose og strikketeppe inni posen.

henting i barnehage (2 minutt gange) bomull genser og bukse over ullundertøy + utedress og ullhette i bæresele.

Skrevet

jenta på 2 år har på seg strømpebukse og body, sokker, bukse og genser, eller ull/strikkedress, vinterdress ull lue(sånn finlandslue) og lue utenpå, votter, og viking gortex vintersko.

baby på 3 uker, har body strømpebukse, sokker,bukse og genser "skjerf" lue, og dress med føtter og votter. oppi vogna under dyna og teppet og trekk..

føler jeg kler for lite på han i forhold til venninda mi og hans gutt på 5 mnd..

han hadde på seg, strømpebukse og body, sokker, tøfler, bukse, genser, lue, vinterdress, oppi vognpose,under teppe og dyne og trekk..

men når det skal sies, så er han varm og god når jeg tar han opp, han var svett på ryggen og i nakken da jeg hadde mer på han.. så han er vell varm av seg?

dattera mi er det, blir hysterisk viss hun må ha mer klær på seg en bare body evt strømpebukse hjemme.. kler av seg å kler av seg :P

Skrevet

3-åring:

Ullbody, ullstrømpebukse, (evt en tynn ulldress i tillegg på kaldere dager) ullsokker, tynn lue m hals i ull, Reimatec lue,

fleecedress, Reimatec dress, ullvotter m fleece og Viking goretex sko.

3 mnd:

Ullbody, ullstrømpebukse, tynn ullgenser, ull/fleecejakke, lue, tynn fleece bukse.

Ligger i Voksipose m saueskinn i, og vindtrekk utenpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...