Gå til innhold

hva har vi dilla på og hva venter vi?

Anbefalte innlegg

Gjest Inlove.....
Skrevet

hvet ikke hva jeg bærer på, men har iværtfall lyst på hvitost(på brødskive i microen), frukt(sure epler,klementiner,jordbær,ananas) iskalt vann. ja, det var det jeg kom på i farta. er 15uker.

vil ikke ha kjøtt, takler ikke brus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dilla på noe, verken i dette eller forrige svangerskap. Venter jente denne gang, fikk gutt sist.

Har litt avsmak på poteter, men er ikke sånn at jeg absolutt ikke klarer å spise det.

Skrevet

Venter nr.3, har kun hatt forskjellige lyster mellom nr.1 og 2.

Har dilla på sjokolade, krydret mat, pepsi max (generelt brus), kjøtt samt røkt laks (har STOR lyst på spekemat, men klarer å holde meg unna - nyter kun lukta;-))

Nr.1 er forøvrig gutt, nr.2 jente og nr.3 i magen er også ei jente :)

Skrevet

Venter jente, og har hatt dilla på cherrytomater omtrent siden jeg ble gravid... Er nå i uke 26, og lurer litt på hvor mange kg tomater jeg egentlig har spist det siste halve året... Hehe!

Har totalt avsmak for sjokolade... Heldigvis!

I de to forrige svangerskapene hadde jeg dilla på fiskegrateng (gutt) og sitrusfrukter (jente).

Skrevet

Jeg venter gutt.. Og klarer ikke sjokolade og spagetti med kjøttsaus!!! Blir dårlig av tanken... Men jeg elsker sure ting, surt godteri, appelsin juice osv. Melk er også plutselig veldig godt:) og på brødskiva går det i egg, gulost og leverpostei med agurk.. Til middag smaker det best med kylling, grønnsaker, saus, ris/poteter og supper..

Skrevet

Venter nr 1, men vet ikke kjønn. Ønsker en overraskelse :)

I begynnelsen hadde jeg dilla på tomater og appelsiner. Nå i det siste går det i klementiner,MÅ ha klementiner i hus! Og lakris, helst salt.. Nam nam! Maten jeg spiser vil jeg også ha så salt som mulig, men unngår det så godt jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...