lykkeliten1 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 jeg veldig mye utflod nå? Mye hvitt tyntflytende. Jeg er på ca dag 4 DPO. Sjekket at EL var der med elektronisk EL test..... Hvorfor tror dere jeg har denne utfloden da? Er det noe kjent tegn på graviditet? Aldri hørt om det jeg ihverfall. Selvom jeg skulle ønske det var det selvfølgelig! He he Hjelp!
lykkeliten1 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2010 Kanskje noen kan hjelpe meg.... Er i, ja en eller annen pp, har ikke lenger tellingen. Har gått 2 år nå. Det kommer ganske mye. Har noen hatt det slik før?
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Hei, jeg hadde også en del hvit utflod etter el denne gangen, men så forsvant det igjen og jeg har nå fått tr. Men jeg har også hørt om de som var gravide når dette kom, så det er nok som mye annet: individuelt og man kan ikke vite verken det ene eller det andre, dessverre. Lykke til!
Undretrollet Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Har lest her inne at hvit utflod kan være tegn på graviditet. men jeg vet ikke, for jeg har aldri hatt særlig utflod før på slutten i mine graviditeter... Lykke til
tregosten Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Er jo vanlig med utflod rundt EL da, men tror folk har det litt forskjellig..? Er ikke ekspert på det området. Men håpe det er et godt tegn da! ;-)
lykkeliten1 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2010 Takk for hjelpen dere! Er så godt å få litt feedback! Er jo så mange ting man lurer på hele tiden. Håper dette betyr at jeg er gravid til jul!!! Men har jo absolutt ingen andre symptomer da...så vi får se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå