Gå til innhold

Endelig kom håpet om en spire tilbake!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå inne i min 19 pp, så jeg hadde vel så og si mistet troen på at noe skulle skje. har vært til utredning, og ble forrige syklus satt igang på dobbel pergokur. Til min store skuffelse gjorde ikke denne kuren noe utslag på str på eggene mine eller noen ting. Da mistet jeg igjen troen på at dette skulle gå. Nå har jeg gått på en ny runde med dobbel pergo (uten pause mnd), og jeg har ikke tenkt en tanke på om jeg klarer å bli gravid eller ikke. Men ikke nå lenger nei.....

I går var jeg hos gyn for å se virkningen, og nå lå det to store egg klare til å slippes. Åhh, det var som julaften og bursdag på en gang:) Jeg fikk en sprøyte med hormoner hos han i går, og han sa el kom til å være senest torsdag, og at begge eggene kom til å slippes. Tenk a to egg, kanskje jeg plutselig sitter her med tvillinger....hehe

åhh, jeg er så lykkelig. Nå vet jeg i allefall at det er et håp, og optimisten i meg kom tilbake!!

Lykke til denne mnd alle sammen!!

I år SKAL vi få verdens beste julegave!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så bra da prøvende, kjempebra, skal krysse alt jeg har for at det skal gå veien denne mnd!!! Sprer maaaaaassssse babystøv på deg

************************************************************************:-) Stå på og "hopp i høyet! :-)

Skrevet

Tusen takk lillemy75! Må jo forberede meg på at det ikke er sikkert det går denne pp heller, men håpet om at det snart skal gå er nå i allefall mye større. Men når to egg slippes, håper jeg virkelig det ene lar seg lure;)

Hvordan er det med deg, er formen bra?

Skrevet

Tjaaa, formen er varierende. er en del plaga med kvalme og tretthet/slapphet, men i dag har jeg virkelig hatt ett oppsving på formen og har kommet meg ut på butikken og litt så det var virkelig deilig:-)

Ja det er viktig og ha troa på at det skal gå bra så dere må bare stå på så kanskje dere lurer begge eggene:-)

Var det en sånn eggløsningssprøyte du fikk hos gyn??

Skrevet

Så godt å høre! Litt må en vel regne med, å da får en jo virkelig kjenne at man er gravid:) Ja var en eggløsningssprøyte, pregnyl tror jeg den het. Tok en el test i dag, å den ble knallpositiv med en gang. teststreken hadde full farge før kontrollstreken, så det må være et bra tegn på en god el. Før har jeg måttet vente flere min før den blir positiv. Så i morgen hopper vi i høyet og satser på full klaff!!

Skrevet

I morgen først?? Husk det er bedre å safe med at det ligger noen svømmere klar når egget slipper:-)

Skrevet

ja trodde det jeg også, men gyn sa sex onsdag og torsdag, for det betydde så mye at mannen ikke hadde hatt utløsning på noen dager (helst tre) og siden vi da hadde hatt sex mandag, så burde vi vente til onsdag. Så synes det var veldig vanskelig å følge det egentlig, men får nå følge hans befalinger.

Så nå er den lange ventetiden i gang, men er ganske rolig egentlig, for mistet allerede troen da vi ikke hadde sex på tirsdag. men men, el kommer vel ikke før en del timer etter positiv eltest da!?

huff, jeg er så lei av all ventingen.....

Skrevet

:-) Eggløsning er alt fra 12-48 t etter første positive test, men når du får en slik eggl.sprøyte er det vel ganske sikkert når EL er, så han vet det nok best gynekologen:-))

I alle fall lykke til og husk at eggløsninga har ikke vært før testen blir negativ igjen:-)

Skrevet

husker du sa noe om at en av dine symptomer var hvit utflod lillemy, husker du når det kom? jeg er 4 dager over el i dag, og har en del hvit utflod. Blir jo brått veldig ivrig da vettu....:)

Lurer på hvor stor sjansen er for at det skal klaffe når det er to egg som slipper, er sjansen større da? å tenk om det blir tvillinger!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...