Gå til innhold

Ny her inne, ny-gravid og livredd!

Anbefalte innlegg

Hei! Er ny her inne, selvom jeg har tittet litt innom i prøveperioden;) Fant ut at jeg var gravid i dag på cbd etter å ha fått svake streker to dager med billigtester. Som mange andre førstegangsgravide er jeg livredd som hva som kan skje de første ukene! Gode slapp-av-tips mottas med takk!;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142623047-ny-her-inne-ny-gravid-og-livredd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vermilion! Gratulerer me graviditeten!! Jeg er i samme båt, er andre gang for meg! Her er mine tanker om panikken din.. før jeg ble gravid med nr en, sa legene at jeg ikke kunne få barn, pga skader etter en blindtarmbetennelse som ikke ble oppdaget. Men ett år senere var jeg gravid.. jeg kunne ikke tro d, og jeg turte ikke tro at d skulle gå bra! D gikk ikke opp for meg før jeg var 6 mnd på vei! Og da ble jeg stressa! Etter d, trodde jeg at jeg ikke kom til å bli gravid igjen, men her sitter jeg!! :) Men kjenner at denne gangen tar jeg d veldig med ro! Kjæresten sier at d KAN jo skje noe før jeg er tre mnd på vei, men jeg tenker at når jeg først blir gravid, så holder d! Tenker at d er en mening med dette! Men klart, jeg tar d med ro, hviler så mye som mulig, spiser d jeg har lyst på, og alt tungt arbeid, overlater jeg til gubben! :) Ta d med ro! Den lille klorer seg nok fast! Man vet aldri, men tror d er viktig å tenke litt positivt i alt d her! :) Lykke til, å kos deg med den nye tilværelsen!

Hei!

Da er vi i samme situasjon! Jeg har også hatt svake streker, men i morges lyste det "Gravid" mot meg fra CbDigital. Shit så spennende! Nå går jeg rundt og er redd for å miste, men prøver å tenke at sånn kan man da ikke tenke...

Huffameg, det er mange tanker i sving nå, ja. Men oj så kjekt også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...