Gå til innhold

oij...høygravid ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det 40 dager igjen, og er offesielt høygravid !! Hjelpes meg så fort som tiden går.

Kjenner jeg begynner å få skikkelig humørsvingninger, går i berg og dalbane om dagen, noe mannen min tålmodig holder ut med stakkars!

"Feirer" høygravidstatusen med en fødselsforberedende samtale på fødeavdelingen i dag- det blir jo spennende! Gruer meg i grunn litt (ikke noe glad i sykehus).

Så nå håper jeg bare vesla blir i magen til vi har gått inn i det nye året :) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vi termin på samme dag:) 40 dager igjen og høygravid! Endelig:)

Lykke til med samtale på sykehuset. Skal selv på fødselsforberedende kurs på fredag. Så nå nærmer det seg :)

Skrevet

Da har vi termin på samme dag! :) 40 dager igjen, og høygravid, endelig!

Lykke til med samtale på sykehuset. Skal selv på fødselsforberedende kurs på fredag, så nå nærmer det seg mer og mer:)

Skrevet

Jeg også! :) Morro!

Kjenner igjen de humørsvingningene ja.... gosh.. kvelden i går var helt på tur..:( Mannen gjør egentlig bare alt han gjør feil.. uansett.. ;P Blæ... Hehe!

Har ikke hatt sånn samtale jeg.. Hm, vet ikke når jeg skal ha det heller?

For det er ikke samme som innskriving regner jeg med?

Kanskje det er jordmoren min som gjør det? Har ikke fått noe innkalling til noe annet en vanlige timer..

Ja håper jeg også, skal være veldig fornøyd i det klokka slår 24 på nyttårsaften! :)

Skrevet

Åh så morro :) Har nesten termin likt som dere da, har termin 6. januar, så håper virkelig han holder seg i magen til over nyåret ja.

Masse lykke til, til dere alle sammen :)

Skrevet

Jeg har også 40 dager igjen i dag! Merker det kribler litt ekstra i magen, dette er en stor milepæl:)

Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Gratulerer som høygravide, jenter! :)

Tippet over for to dager siden, har 38 dager igjen nå. Kjenner både i kropp og sjel at det tross alt skal bli litt godt å få igjen kroppen sin etterhvert. Mye nye vondter, og lunta blir kortere og kortere for hver dag. Sier som noen av dere andre: stakkars mannen!

Prøver å teipe rundt en list jeg skal male, og jammen flyr ikke teiprullen veggimellom. At det går an, hehe... :P

Håper dere er fine i formen, og at vi klarer å knipe igjen til kalenderen tipper over på januar :)

Skrevet

LitenPrinsiMagen - jeg måtte selv bestille time til fødselsforbredende samtale på sykehuset der jeg har fødeplass, fikk ikke automatisk tildelt noen time. Er valgfritt, og opp til hver enkelt om man ønsker en slik time. Jeg synes det er veldig greit med tanke på at jeg er førstegangsfødende - så får jeg kanskje ikke helt sjokk den dagen jeg vagger inn på fødestua :)

og humørsvingningene dine Mentha, de høres fryktelig kjent ut - I går hadde vi en heftig diskusjon her i huset (heftig fra min side, han satt bare der og smilte) ang en ketchup flaske (han hadde satt den i feil hylle). Når jeg var ferdig med mine høylydte argumenter, sa han bare "merker du noe til disse humørsvingningene du eller ? og lo :) Godt han har litt humor oppi alt dette! Vi får gjøre det godt igjen senere, når vi er litt mer stabile :);)

Håper vi alle får en fin førjulstid, koselig jul, avslappende romjul, og en nydelig, frisk og rask januarbaby :)

Skrevet

Her er det bare særskilte grunner som gjør at en får komme på sykehuset til samtale (var ikke sånn da jeg sist fødte for snart fem år siden).

Jeg måtte få jordmor til å henvise meg dit da jeg ønsket gjennomgang av forrige fødsel, informasjon om bekkenløsning og fødsel og at pappa'n (hans første) skulle ha mulighet til omvisning. Egentlig var ikke dette gode nok grunner, så jordmor "tildelte" meg fødselsangst for at vi skulle få det...

Håper lillejenta holder ut til over nyttår ja, men etter det er det fritt fra altså:)

Lykke til med siste innspurt alle, og ha en velfortjent og avslappende desembermåned:)

Skrevet

Haha, nå lo jeg høyt her! Er fint å høre at det ikke bare er meg som lager diskusjoner om ting og tang som stakkars små ketchupflasker.. haha!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...