Gå til innhold

Hei solrose1 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du spurte om noen ville bli spådd i går og jeg svarte deg ganske fort.. Men jeg fikk ikke noe svar. Ble kanskje litt mye for deg :-)

Hvis du har tid til å se på meg hadde jeg blitt kjempe glad..

Lurer på når jeg blir gravid og hvilket kjønn det blir? Har ei jente fra før :-)

Jeg. 09 08 89

Han. 13 11 87

Tusen takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

jepp kom ganske mange som ville bli spåd i går..

men har tenkt å spå alle..sånn etterhvert..så spår deg her nå jeg...

får opp februar på deg jeg...får også opp tallet 2..er ikke helt sikker på hva det betyr...

skal se litt til...tror jammen det blir dobbel lykke på deg..eller at du får to tette..ser tydelig to barn til på deg..ser gutt og jente...

klem,solrose1

Skrevet

Jeg har vært hos en klarsynt for å snakke med en avdød.. han traff på alt! Helt super.. Snakket med han her om dagen og han så også barn på meg jan/feb. Han fikk også opp en gutt, men begynte å stusse på tvillinger.. Så pussig! Dette blir jo super spennende da, men dog litt hardt med tvillinger, men da blir det dobbel lykke og jeg blir dobbelt så glad!

Min mor var hos en klarsynt da jeg var gravid med første mann, og hun så også fram i tid at jeg satt med to små babyer. En i hver krok :-)

Ikke rart, min morfar var tvilling, og min samboers brødre er tvillinger.. Så tvi tvi :-)

Tusen hjertlig takk for at du tok deg tid! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...