Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 lurer på om du har lyst til å se på meg ? ser ut som det er vanskelig å få svar her,så prøver igjen jeg. setter pris på om du leser dette da, og er takknemlig om du vil se på meg ? er gravid og lurer på om alt vil gå bra, kjønn ,antall, graviditet etc ? ha en flott dag i denne kulda, var synd å lese at du mistet, bare litt over 2 mnd siden jeg selv mistet. klem f : 05 08 77 han: 14.09.70
solrose1 Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 hei.. nei r ikke ny her..men en stund siden jeg var her...pågrunn av at jeg mistetect. har jeg ikke orket å spå...men nå er jeg tilbake.med spåing og babyprøving. ja skal spå deg vet du.. ser graviditet på deg i februar jeg tror du får gutt... ser at du blir gravid igjen noen få månder etter denne gutten..litt usikker på kjønn på det barnet..men får sterkest opp en gutt til... føler at du stresser litt så ta det litt rolig..tenk positivt får jeg opp...kos dere i jula og nyttår... klem solrose1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 tusen takk sjønte ikke helt hva du mente, jeg er jo allrede gravid nå, så ser du graviditet på meg i februar? men gutt da, hehe , så spennede! tusen tusen takk!
solrose1 Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 aha.. derfor jeg fikk opp 2... nå forstår jeg bedre hva jeg spådde deg..fikk ikke helt klart opp forstår du... to tallet står nok for to år..betyr at du blir gravid igjen med en gutt i februar om to år...du spurte etter hva jeg tolket hvortid du blir gravid igjen..det var det jeg svarte på... ser du bærer på ei jente nå.. klem solrose1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 å , beklager hehe, jeg som ikke kan lese da jente ja, kom ikke overaskende nei hehe, men godt d da, er hva jeg er kjent med hehe, tusen takk igjen:) har spåingen din klaffet med mange da ? lover deg tilbakemelding da, selv om d er en stund til jeg får vite kjønnet klarer du å se om svangerskapet går bra elr no sånt? har mistet flere ganger ser du, og har nok stor frykt for at d skal skje igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå