Gå til innhold

Stikkende smerte i skjeden...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette?

Har i en ukes tid hatt dette. Og det blir bare verre.

Kjennes ut som hodet står å presser på og stanger i åpningen (sprenger skikkelig) og det eneste som hjelper er å sette meg. Er veldig ubehagelig og smertefullt. Og blir nesten litt smånervøs.

Hodet er jo festet og det er modent og har åpning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel et tegn på at fødselen nærmer seg:-) Er ikke så behagelig når hodet står å presser slik.

Lykke til!

Skrevet

Nei, det er langt ifra behagelig:/ Kjenner babyen beveger på seg der nede å!

Trodde det begynte litt smått inatt, da jeg våknet med skikkelig mensensmerter og tak i ryggen. Men det stoppet selvfølgelig igjen;(

Skrevet

jeg og har hatt forferdelig stikking, og noen tak jeg måtte puste meg igjen i natt. holdt på i noen timer, så stoppet det opp. sitter igjen med konstant murringer bare.

men det gjør også vondt ved skambeinet og under. er det bare bekkenløsning,eller nerve i klem ?

hodet er langt nede og festet hos meg også.

Skrevet

Det kan være bekkenløsning... Og det kan jo også være en nerve i klem=P

Hos meg sitter disse smertene i åpningen og når jeg er på do sprenger det og det "buler" utover (sorry detaljene) =P

Skrevet

jeg kjente i natt at jeg kunne tenkt meg at det var saker på gang, nå er jeg potte lei alt =P etter sengeleie i tre uker nå..

haha :P har hatt det sånn noen ganger at jeg føler jeg må nr 2 på do =P og vis jeg skal prøve å presse så skyter det smerte utover mot lårene. så jeg bare dropper det :P men det er vel sikkert helt vanlige vondter utover i svangerskapet =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...