Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hva er dette? Har i en ukes tid hatt dette. Og det blir bare verre. Kjennes ut som hodet står å presser på og stanger i åpningen (sprenger skikkelig) og det eneste som hjelper er å sette meg. Er veldig ubehagelig og smertefullt. Og blir nesten litt smånervøs. Hodet er jo festet og det er modent og har åpning...
*Lissi* Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Er vel et tegn på at fødselen nærmer seg:-) Er ikke så behagelig når hodet står å presser slik. Lykke til!
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Nei, det er langt ifra behagelig:/ Kjenner babyen beveger på seg der nede å! Trodde det begynte litt smått inatt, da jeg våknet med skikkelig mensensmerter og tak i ryggen. Men det stoppet selvfølgelig igjen;(
Lillemy89 Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 jeg og har hatt forferdelig stikking, og noen tak jeg måtte puste meg igjen i natt. holdt på i noen timer, så stoppet det opp. sitter igjen med konstant murringer bare. men det gjør også vondt ved skambeinet og under. er det bare bekkenløsning,eller nerve i klem ? hodet er langt nede og festet hos meg også.
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2010 Det kan være bekkenløsning... Og det kan jo også være en nerve i klem=P Hos meg sitter disse smertene i åpningen og når jeg er på do sprenger det og det "buler" utover (sorry detaljene) =P
Lillemy89 Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 jeg kjente i natt at jeg kunne tenkt meg at det var saker på gang, nå er jeg potte lei alt =P etter sengeleie i tre uker nå.. haha har hatt det sånn noen ganger at jeg føler jeg må nr 2 på do =P og vis jeg skal prøve å presse så skyter det smerte utover mot lårene. så jeg bare dropper det men det er vel sikkert helt vanlige vondter utover i svangerskapet =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå