robbiefan Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Har ikke hatt den beste natten i mitt liv..skulle ønske jeg kunne trylle frem en hel natt med søvn.:-) Jeg får perioder der jeg føler jeg ikke får nok pust/luft når jeg puster inn..blir tungt å puste. Skikkelig ekkelt!! Er det flere av dere som har opplevd dette?
magica fra tryll Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Kjenner det veldig godt igjen,ja! Hvor langt er du? Synes det hjalp når babyen snudde seg med hodet ned, og ikke klemte lungene så veldig opp. Må ligge på sida med høye puter...
robbiefan Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Jeg er i uke 31 og føler at lille gutt ligger med hode ned. Ja godt at det er flere som har kjent det :-) Jeg regner med at dette bare er noe av det som følger med i graviditeten..en del ting en bare må akseptere og leve med..:-) Men skikkelig ekkelt og føle at en ikke får nok luft.
Cjeb Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Kjenner meg veldig godt igjen. Er 36 uker på vei, og lillegutt ligger i seteleie. Samboeren min har våknet flere ganger og er livredd, for han tror jeg holder på å dør. Jeg stopper liksom å puste innimellom, og må gispe helt syykt etter luft. Ikke bare på natta, men også når jeg sitter eller ligger på sofan. Tror dette er vanlig!
Bompibjørnen *født* Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Hos meg har baby ligget i hodeleie leeenge, men fortsatt har jeg problemer med pust innimellom. om natta høres jeg ut som en stranda hval og må snu meg hele tiden og ligge med hodet høyt...sliter med å sove..
Gjest Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Hei. Jeg har innimellom den følelsen, at jeg ikke får nok luft. Skikkelig ekkel følelse, men har forstått at det er helt normalt. I begynnelsen ble jeg litt redd, men nå som jeg vet at det er normalt så slapper jeg mer av og da synes jeg ikke det er så ille heller Er forresten 30+3
Cjeb Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Håper ikke dere som er 30 uker på vei ogrundt der behøver å slite med dette i 10 uker til! Men jeg er 36 uker som sagt, og dette med pusten og søvnen virker som begynner å bedre seg til meg nå som magen sitter litt lavere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå