Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Nå som det er sååå kaldt ute, så lengter jeg veldig etter våren. (Dårlig timing å få baby på. Hehe). Får jo ikke gått ut å trille tur og føler meg ganske så låst nå. Ikke har jeg førerkort heller. (Har heldigvis mamma som kan handle for meg). Fortsetter denne kulda framover, så kan det bli en laaaang vinter og mye inne ja. Jeg tar rett og slett ikke sjansen på å ta lille jenta mi på 8 uker ut i vogna med å gå tur når det er under -10 kuldegrader. Jaja..Været får vi ikke gjort noe med og får bare kose oss inne. Godt jeg har ved jeg kan fyre med.
tine0810 Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Enig! jeg venter også på varmere vær...slik at man kan gå ut med den nyfødte.....og kanskje få kjøpt noen julegaver etterhvert.....:-)
enits40 Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Tenker det samme! Føler meg som en muldvarp som aldri får sett dagslys. Min lille er ca. tre uker, og da er det jo uaktuelt å ha ham ute. I tillegg sover han dårlig på nettene, så døgnet blir liksom utrolig langt...Lengter etter vår!!!!!!!!!!!! (Men det blir litt koselig med desember og, da...:-)
Marius og Jonas! Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg føler med dere, jenter! Gutten min ble født på Nyttårsaften, og de første 3 ukene var det bortimot 20 minus hver dag, og det var ett mareritt å få levert storebror i bhg etc. Nå er mini 11 mnd, så da går det ganske greitt å ha han ute i vogna en liten stund selv om det er ganske kaldt. Eneste problemet er å få på alle klærne, for det er IKKE gøy syns han....... =) Ønsker dere en god, mild vinter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå