Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Åååååeh! dette var ikke no morro i det heletatt! Jeg sitter her og øver til tentamen i morgen, og har hatt migrene i hele dag, endelig klart å fått sove den ifra meg og fått lest litt, så begynner jeg å blø... jaja.. migrene/hodepine er et sikkert mens tegn for meg, så de svake testene skal jeg alldri i verden stole mere på, fy faen det her var kjipt... Jeg ble kvalm og skikkelig nedfor nå, og skal liksom lese til tentamen?? Jeg som hadde tillatt meg og begynne og glede meg litt til denne graviditeten....både jeg og han.. faen hva skal jeg si til han stakkars....:'(
zassy☆ Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Uff dette var veldig leit ☆★Storesmurf&lillesmurf. Vet ikke hva jeg kan si annet enn at jeg sender deg en megastor klem i kvelden!
Undretrollet Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Så kjedelig... Skjønner godt at du er skuffa, med tester som hadde strek og alt... Huffhuff, klem fra meg også...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2010 takk for klemmene
Metti er håpefull Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 off det var trist å høre stor klem fra meg er jo noen som har mens lignende blødninger da
mammas skatter <3 Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 ikke for å gi verken håp eller skuffelse. men d kan jo være bare en blødning og lille spiren e der... anbefale å ta test om noen dager.
Tuddeli Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Så kjipt da, ☆★Storesmurf&lillesmurf. Håper tanta forsvinner fort som f, så du kan begynne på ny frisk Lykke til med tentamen! Klem!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2010 jo, ja, vet ikke.... men mensen min begynner med spotting. eller har iallefall gjort det i det sisste... og lest litt om Biokjemisk graviditet nå. bare så inderlig redd for at d feiler meg noe.. feks for lite progesteron og økt østrogen, har en del tegn på dette... eller om det er noe annet.... aarg.. sitter her og bare tenker det verste.. har ikke blødd så mye enda. men kan ikke være festeblødning heller for da hadde jeg ikke fått svak positiv enda...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2010 Fy flate for ei drittkjerring som sitter og tar imot tlf på legekontoret her.... sei bestemmt NEI før æ vinn å i det heletatt sei nåkkå fullt ut, og hu har på forhånd bestemmt sæ for at svaret e nei og ting ikke går ann rett før hu får hør spørsmålet.. jaja.. sånn d ska vårrå der ja.... fikk veldig lyst te å sende klage nå altså..grgrggrgrgrgrgrrrrr
Peispå! Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 ??? Fy søren for en skuffelse det må være etter slik som testene dine har vært. I 3 graviditeter har jeg hatt svakere tester enn deg til å begynne med, og det har bestandig stemt.... Blør du enda? Du har ikke testet i dag da, bäre for å se om du kan være gravid selv om du får en blødning? Hva var det du ikke fikk hjelp til på legekontoret? Dette hadde jeg ikke forventet.....krysser det jeg har for at du er en av dem som får blødning når mensen skal komme, selv om du er gravid:-))) Hvordan går det med deg nå?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2010 hei.. joda.. det er nok masse masse lod nå ja, og vondt og vondt... så det spørs om d var en biokjemisk graviditet dette... men prøver å late som d er vanlig mensen og ikke tenke på det, må lese nå til tentamen :S
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Har desverre opplevd falsk positiv test to ganger i løpet av prøvetiden....mulig den ene var en kjemisk graviditet.... Så skjønner deg så utrooolig godt nå. Men, om det var en kjemisk graviditet, så betyr det jo at kroppen funker da! Da ble jo ett egg befruktet! (da er det forøvrig en ekte positiv test en får, altså) Og det er faktisk ikke en garanti at det fester seg, et befruktet egg. Bare så du har all infoen her. Stoooor sympatiklem!!!!!!!!!! Og masse lykke til med lesingen! Tenk heller på at kroppen din er nå enda mere klar for en graviditet enn den var forrige måned!! XX for at neste måned blir diiin!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2010 takk drøme stress-less... Ja tenkte jeg skulle legge vekk bim denne mnd om jeg klarer og ikke tenke på prøving i det heletatt, og bare gjøre som normalt.. så får man se hva som skjer.. er det ikke slik at egget hadde festa seg men , enten ikke godt nok festa eller ikke ville være der mere? og er det vanliig å få vondt i både korsryggen, magen og underlivet når man mister så tidlig?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Vet ikke helt hvordan det er med disse eggene jeg...Tror det fester seg, men graver seg ikke dypt nok, kanskje?? Eller at det ikke utvikler seg videre? Eller det bare dabber mot slimhinna? Nei, jeg vet sannelig ikke helt jeg.. Men det er visstnok ikke så unormalt å oppleve en kjemisk graviditet.. Det er jo fordi en må teste ganske tidlig for å oppdage det, og det er vel ikke helt standarden og drive og teste sånn som oss testetøser her inne. Hvis en har fått oppbygd litt hormoner, så skal du ikke se vekk ifra at en kan kjenne det litt ekstra, ja.. Det er nok veldig individuelt. Du får be mannen ta ekstra godt vare på deg i kveld og i morgen tidlig. *klem*
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. desember 2010 takk drømme stress less, får tenke som så at det er bedre det skjer så tidlig enn lenger utti Veldig mye blod fordi da, det skal sies :S Men ikke så vondt i dag som i går. Håper syklusen min er normal etterpå fordi. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå