Gå til innhold

I gang igjen...denne gangen EA

Anbefalte innlegg

Hei alle nye og alle "gamle" bekjente

Har nå endelig fått vært i Barcelona og satt inn to embryo.

Jeg har hatt EA, men var så heldig å få satt inn to FERSKE embryo. Et firedelt og et seks-åtte delt.

Håper jeg endelig etter så lang tid skal få teste positivt.

Gratuleret til alle nygraverte her inne :) Ser det har blitt en del ED/EA gravide her inne også...veldig koselig :)

Satt inn 25/11, telles den dagen som dag 1 eller dagen etter?

Og den evige jakten på symptomer er i gang...

Har hatt murringer nå hver dag siden innsett, men i dag ingenting...nada...nothing, føler meg bare som alle andre dager i livet. kan man likevel være gravid...ja fornuften min sier jo det...men så kommer den lille tvilen da...

Hvordan var dere den første uken etter innsett...noen symptomer??

Når kom de egentlig?

Klem...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142622261-i-gang-igjendenne-gangen-ea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg teller innsettdagen som dag en, men tror det er litt ulik praksis...med meg kom og gikk murringene hele tiden, men svake da. Vonde pupper hadde jeg tidlig, men det kan vel like gjerne være progesteronen :)

Lykke, lykke til videre i rugingen! Krysser fingrene for at du lykkes!

Klem

Gratulerer som ruger på to flotte, ferske embryoer! Så morsomt med fler som har vært i Barcelona. Var du på IM? Vi var der i september og er nå 14+4 med tvillinger!!! Så jeg har STOR tro på IM og alle de dyktige, hyggelige menneskene som jobber der.

Jeg talte dagen etter innsett som dag 1. IM ville vi skulle teste dag 14, vi holdt ut til dag 11... Hadde små, krampeliknende følelser i livmorområdet allerede fra dag 4-5 etter innsett, men dette er selvfølgelig ulikt for alle. Ellers fikk jeg ømme pupper veldig raskt, og det har jeg ennå, sluttet med progesteron i går. Disse murringene eller småkrampene kommer og går, at du ikke kjenner noe en dag trenger ikke å være negativt.

Lykke til, jeg håper du holder oss oppdatert, det blir kjempespennende å følge med på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...