Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne virkelig trengt en på samme sted nå hehe..Begynner jeg å bli tullete eller er det noe på gang? hmm..Har kraftige murringer i korsrygg og ut mot bekkenet og ned mot rompa :S nesten litt kynner/bekkenløsning følse..

Ellers har jeg tydligere blodårer på puppene,Fyrer opp for den minste ting,veldig trøtt om kvelden(sovner fort foran tv)

Og klarer heller ikke slå meg til ro med at gravidtesten ikke så helt negativ ut i dag.

Får holde meg 3 dager til før jeg tester igjen,er jo alt for tillig men vanskelig å slå seg til ro med en nesten usynelig kryss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5 dpo og har i dag merket at puppene er vonde...blitt vondere og vondere i løpet av dagen. Og jeg blir sinnsykt trengt når jeg må tisse, MÅ gå med en gang liksom. Også er jeg litt oppblåst...

Dette er min 1 pp, og ikke vært gravid før (annet enn en en kjemisk graviditet for et år siden, da var også puppene sykt vonde). Jeg tviler egentlig på at vi truffet på første forsøk, men det blir spennede å teste:)

Spennede å høre åssen det går med deg!!!

Skrevet

hei

jeg er mellom 3 og 5 dpo .. Men hadde sterkest el strek på onsdag så da er jeg kanskje 5 dpo ... Brystvortene mine er kjempe vonde men jeg har hatt vondt i brystvortene tidligere etter EL bare ikkje fullt så vondt .. Litt stikkinger i underlivet men det har jeg også hatt hver pp så tar ikkje det som et tegn

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg også, metti med et høyt ønske !!

Tenk så gøy hvis vi er gravide alle tre :)

Skrevet

Puppene er jo alltid det beste tegnet som de sier hehe! Så skal krysse hardt for deg her! Jeg har 4 svangerskap bak meg(2 barn) Mine symptomer har vært oppblåste pupper med godt synelig blodårer og ellers spyr jeg alltid fra uke 5 til jeg føder :S

Koslig hvis vi kan opdatere i denne tråden jenter!

Masse lykke til:))

Skrevet

Hei!

Jeg er 7 DPO idag, vonde pupper, men sier til meg selv at det er fordi EL nettopp var, eller mensen snart kommer... Ellers ingenting, så jeg forbereder meg mentalt på at det ikke klaffet denne gangen heller. Er egentlig bare på 2. pp, men hadde en SA i sept før vi egentlig var i gang med prøving, og forrige måned ble bare tull, med 45 dagers syklus og to uker med småblødning før en bitteliten mens :/ Men denne månden hadde jeg ihvertfall EL, med slim og pupper og det hele :)

Jeg har også to barn, den minste blir 5 i vinter, så jeg føler meg igrunnen ganske ny i gamet igjen ;) Dette blir spennende :) La meg høre om videre fremgang i symptomjakten jenter!

Skrevet

Jeg er på 7 DPO idag....

Ingen tegn til vonde pupper, men utrolig mye mensmurringer...føles som TR skal komme hvert øyeblikk. Nesten så det føles som kynnere...ubehagelig..strammer og stikker..

Ellers merker jeg ikke noe annet....merkelig for jeg har bestandig supervonde pupper etter EL..men ikke noe tegn ennå!

Lykke til allesammen...:-)

Skrevet

heisann

I ddag har eg fremdels ømme brystvorter men kanskje ikke fullt så mye som før ..... ARG sko jo godt andre veien... Men men tiden vil vise...

I skrivende stund har eg bittelitt stikkinger i underlivet men det e så lite at det e nok ubetydelig. Var forresten og ganske tette i nesen i morges men føle meg ikkje forkjølte på noen måte.

off jaja må nok bare forberede meg på at tanta komme eller manglende eggløsning

Skrevet

Oioi! Puppene er stadig vonde, og når jeg klemte på dem isted, kom det MELK! Det murrer litt i livmorområdet, eller murrer - mere følelsen av at noe foregår... Noen som har det likt?

Skrevet

oi! det hørtes jo ut som et veldig godt tegn!ville bare øsnke deg lykke til :D

har to tester som blir posetivet etter 30 mim :s men står på pakken at man skal se bort fra annet resultat etter det har gått 10 min*sukk* så får vel bare gjøre meg klar til neste pp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...