gulterkult Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 I tillegg til å være en så god mor som jeg kan, er jeg flink til å: -holde kontakt med vennene mine -ha oversikten over den minste detalj i husstanden, syns da det er en stor jobb også!vet nøyaktig hvor alle dumme små ting ligger... -unne meg noen jentekvelder, endelig! -gjøre det koselig til jul -gjøre praktiske ting -holde motet oppe! hehe... -planlegge for neste år, syns t.o.m jeg har vært litt modig i noen valg der...
Gjest Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 - er sosial med venner og familie - holder det sånn nogenlunde greit i huset (for man vet at det er litt rotete når man må ta kjentmannsprøven for å finne adventspyten i boden) - blogger og fotograferer : http://vinterverket.wordpress.com/ - er også på jentekvelder og blir fnisefin;) - gjør akkurat det jeg må av kjedelige ting og så bruker vi MASSE tid på å kose oss: Nr. 1 er kos, nr. 2 er å dra ut på tur og på plass nr.9 kommer husarbeid - er meg selv og har inkludert mamma-rollen i meg og sammen så passer vi bra sammen:)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 er flink å være sosial, gjør en del husabeid gjør alle de praktiske tingene scrapboking med bilder av familien og de små. lage mat og bake hjeper sambo med firmaet, (sekretærarbeid) og skal bli flink å trene
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Ha alenetid med kjæresten..overraskende nok flinkere nå enn før junior kom!? -Tegner og maler en del -holde nogenlunde styr på huset, og nå har jeg pynta til jul! -Være sosial med venner og familie... -Lage middag hver dag Dette var ålreight...det er jo så mye mer hos oss damer enn bare mammarollen!!!
LittLykkelig Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Bra tråd! Jeg synes jeg er en flink pedagog (ped.leder i barnehage), - ha overblikk og kontroll både på jobb og i hjemmet - å planlegge og være beredt - å ta meg av menneskene i livet mitt - å gjøre det fint rundt meg - å fortsette å være meg selv (i tillegg til å være mamma) - å kose meg sammen med samboer - i senga. Hehe kanskje litt dust å si, men samboer sier det og jeg er stolt over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå