gulterkult Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 why? er det fordi mini vil ha flaske istedet? at det er lettere? gir alltid pupp før hvert måltid, morgen og til lunch, samt før leggingene. Men utpå ettermiddagen nekter mini... sikkert litt lite i puppen også, men føler at mini heller vil ha noe annet, om dere skjønner? vil gjerne amme lenger, redd det går ut over produksjonen. men har som sagt morgen og formiddag, også ammer jeg før jeg legger meg. bør jeg bekymre meg eller er det normalt?
Februarfisk Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Helt normalt, tror jeg. Jenta mi sluttet nesten helt med pupp fra den alderen også. Og jeg som hadde planer om å amme ihvertfall til hun fylte ett, og kanskje lenger også : ) Nå får jeg i henne litt på natta og på morgenen, men ellers går det kun i vanlig mat. Kjenner mange andre som opplever det samme, og det skyldes nok bare at de begynner å blir store :S Var jeg deg ville jeg ikke stresset med det, men fortsette å tilby jevnlig. Lykke til!
gulterkult Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 Så det er litt vanlig? Fikk bare litt fnatt siden jeg snakket med noen som ammet MASSE ennå...men mini spiser SÅ godt alt annet, så det står jo ikke på vekta. tilbyr alltid, merker faktisk jeg blir litt sår/snurt når mini ikke vil ha puppen. hehe. Jeg sa til meg selv at jeg ville være fornøyd med å klare å amme til 6mnd, men at jeg helst ville amme så lenge som mulig. Får se på det som en naturlig nedtrapping da kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå