Gå til innhold

Eeer det noe i magen min da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg :-)) Har selv mine evner men kan ikke kontrollere dem helt enda, så jeg tør ikke stole på det - men jeg kjenner jeg får sånn klump i magen følelse akkurat nå så det er iallefall nært forestående og jeg tenker veldig på jente :-)

Er selv i min18 pp og har mistet motet nå for jeg har alltid vært lett gravert så er kanskje på tide å gi seg, så jeg håper du er det for det er så morsomt når det klaffer fort for folk for de blir jo så glade og lykkelige :-)

Lykke til Zazzy :-)

PS! trakk 2 kort på deg og fikk tordenlyn og fra øyeblikk til øyeblikk, noe som egentlig sier meg at du er på vei til å gå igjennom er veldig viktig kanskje litt skuffende for deg, men at du er av den typen at du tar lett på ting og rister det av deg og prøver videre :-) Så kanskje TR er rett rundt svingen, og desember er mnd :-)

Takk for at du ville prøve :) Ja den klumpen kan vel like gjerne være mensen, hehe, kjennes veldig ut som det er det som er på vei, men håper fortsatt så lenge jeg kan :) Skal si fra hva som skjer videre :) Takk igjen og lykke til selv! :)

Skikkelig vanskelig å svare på innlegg i dag, og de kommer jo flere ganger :-/

Vel jeg håper jeg tar feil jeg da og at du er gravid :-)) Er jo mange som har den følelsen at den kommer og de går på do igjen og igjen for å sjekke, og næ borte er den :-)

Ja, gi meg en tilbakemelding, alltid gøy å se om ting stemmer, bare synd at det ikke fungerer på en selv :-) Og ser du noe positivt i min fremtid uten at jeg å ut med navn og dato, så hyl ut :-)

Hei igjen, du fikk nok rett, tanta kom i dag ;) håper du har rett i at det ikke blir lenge til da! Hååper jo å kunne prøve igjen med en gang, men pga jul så skal jeg og kjæresten være fra hverandre ca akkurat når jeg har EL tror jeg :S men jeg kan jo håpe på et julemirakel likevel ;)

Tusen hjertelig takk! :)

Det var synd at tanta kom, men du er jo helt i starten og ting kan ta litt tid :-) Tror ikke at det skjer sånn med engang for deg, og det kan bli litt 'kronglete' å komme dit du vil - kan ha noe med forventningene om at det skal skje fort og skuffelsene over at det ikke skjer før det gjør. Så pust å ha det gøy i prøvingen, og ikke bli for fokusert på el :-) Du er ung, så ikke gjør prosessen til en jobb, lek masse, så kommer babyen til deg helt uventet og plutselig :-)

Lykke til :-)

Klem

Annonse

Årsaken til at jeg ikke tror det skjer med engang er de kortene jeg dro sist pluss ett legg jeg la i dag - er ikke negative kort altså, mer at de sier at det vil ta litt tid. men litt tid kan jo være 2-3 mnd det da det, men for den som prøver er jo det en evighet :-) Kortene sier 1 ting, men jeg sitter her fortsatt med den følelsen at det ikke tar lang tid ... sånn da er jeg ferdig :-)

Måtte skrive dette, glemte det i sted :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...