Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mye liv kjenner dere i uke 18, jeg har kjent liv siden uke 15 ca...gått noen dager da når det var tidlig og jeg ikke kjente noe liv..men da var det jo så lite.

Nå derimot har jeg reagert på at jeg ikke har kjent noe liv (tror jeg) på en 3-4 dager, litt usikker om jeg har kjent ett lite dytt en gang i mellom..og nå kan jeg ikke annet enn å gruble...tenk om..skal på ultralyd på torsdag og til legen i morgen...skulle egentlig til legen på mandag neste uke men fikk flyttet den til i morgen fordi jeg er så usikker.

Er såååå redd for at det skal ha skjedd noe med babyen...

Er det vanlig å kjenne liv hele tiden, eller hver dag når en er i uke 18

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142621817-hvor-mye-liv-i-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første, nei, en skal ikke kjenne liv hver dag i uke 18. Det er ikke før en er 24 uker eller mer en bør kjenne liv hver dag.

Jeg er andregangs og kjenner heller ikke så mye. Men såg på ultralyd før helgen at jeg har en veldig aktiv krabat der inne. Så er litt overrasket over at jeg ikke kjenner mer. Men jeg kjenner at det lille jeg kjenner begynner å bli kraftigere, og begynner å kjenne det igjen fra sist.

er 18+5 i dag, og kjenner en del liv morgen og kveld:O)

har kjent liv siden uke 12-13, men da var d bare bobling eller kiling. nå er d mer spark eller dunk

kjenner stort sett liv hver dag, men mengden varierer, fra et spark til en fotballkamp eller gymtime der inne.

Det er jo ekstremt individuelt.

Jeg er førstegangs i uke 19 og har kjent klare spark hver dag i snart en mnd. Mens en venninne av meg igjen ikke kjenner mer enn bare ''små bobler'' fra tid til annen, hun er i uke 23.

Jeg forstår godt at du er litt nervøs, det var jeg og til å begynne med, men da beroliget JM meg med at babyen har masse plass og snur seg ofte slik at man ikke kjenner noe på en stund, og at dette er helt normalt :)

Alt står nok bra til med den lille.

Masse lykke til imorgen og på ultralyden til torsdag :))

Jeg er 17 uker på vei. Tror jeg har kjent liv fra magen 3-4 dager. Kjennes ut som bobler. Er så usikker på om det virkelig er baby'n jeg kjenner.

Skal på UL på onsdag, og gleder meg veldig til det!

Har lest masse om når man kan kjenne liv, og der virker som det mest vanlige er fra 18 uker og videre. Noen må vente til uke 20.

De som kjenner noe før er bare heldige:-)

hei igjen kjære damer..

da har jeg vært hos legen idag og alt gikk bra..sa til henne at jeg ikke hadde kjent noe på en 3-4 dager...da skulle vi høre etter hjerte lyden sa hun..og JA den fant hun med en gang 152 slag ca..jeg er så letta for at alt er bra...etter at jeg var hos legen idag har jeg kjent liv igjen og..så ungen lå nok med bena bakover og skremte bare mammaen litt

Så nå gleder vi oss kjempe masse til ultralyden på torsdag, er så spent på å få se den lille igjen og se om di kan finne kjønnet...og ikke minst at alt fremdeles er som det skal være fremdeles eller om terminen blir regulert igjen..ha en fortsatt fin kveld damer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...