Cryst@l Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg er skikklig deppa nå. Var 150% sikker på at dette var pp'en vår og at eg skulle kjøpe Cb sin test i dag og ta den i morgen. I følge mine beregninger skulle ikm være på onsdag, men hva skjer?? Går på do i dag morges og det er lyse rosa på papiret.. men det stoppet jo ikke der.. Det er snakk om skikkelig vondt, gikk hjem fra jobb.. sov i 4 timer.. og det er (beklager detaljer) men MYE friskt blod.. Jeg hadde et lite håp når eg kom hjem at dette bare var en sånn liten blødning og at eg kunne ta en test i morgen og den ville vise positiv. men tror ikke de nei... Er så lei meg.. og samboer sier ikke noe... fikk en mld når eg sa at besøk var komt og at eg var så lei meg og da fikk eg bare tilbake at vi kom til å klare det.. Måtte bare få det ut..var ikke akkurat dette eg ønsket meg til bursdagen min.. klarer ikke å dempe ønsket mitt heller så eg gidder ikke å tvinge meg selv lenger. har jeg lyst å teste hele tiden og håpe og lete etter symptomer så gjør jeg det! hvorfor ikke?? Er jo ikke sånn at eg endre hele livet mitt pga at vi prøver! Ønsker dere andre lykke til..
Esperanza84 - gravid! Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Vet akkurat hvordan du har det! Jeg har dødslyst å teste hele tiden og selv om jeg prøver å ikke kjenne etter tegn og få forhåpninger så gjør jeg det likevel. Og så blir jeg kjempelei meg når tr kommer...taktikken min denne måneden har vert å være pesimistisk...men alikevel har jeg et håp om at det kanskje har funket.... Om tr kommer på fredag så kan vi være i lag på ikm uke 52:) Og jeg tror den kommer for føler meg ikke særlig gravid:(
Metti er håpefull Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 føler det på akkurat samme måte !!! ønsket e så stort at det opptar meg kver einaste dag ... Utrolig tungt å gå mnd etter mnd uten at noe skjer
Cryst@l Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2010 Krysser fingrene for deg Esperanza I følge de siste syklusene mine har jeg nok ikke ikm før uke 1. hehe.. det som er kjipt er at da er jeg i egypt!! Med venner som ikke vet at vi prøver. hehe.. litt lyst å ha 28 dagers syklus denne pp ja. hehe
Lollo83 <3 Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 så leit å høre om, cryst@l. Virkelig kjipt! Vet åssn du har det.. var sikker på at det var vår pp forrige mnd, men tr kom på dag 30 etter at jeg hadde hatt en haug med symptomer siden el. Jeg og håpet på at det bare var en liten blødning, og at jeg kunne teste meg dagen etter, men det skjedde selvfølgelig ikke. Og hva skjedde senere på kvelden samme dag som tr kom til meg? joda, da var vi samlet hele vennegjengen og fikk vite at det ene paret er gravid... Jeg klarte rett og slett ikke å bli glad, bare kjempelei meg for at det ikke vi som var gravid.. men jeg smurte på meg et falskt smil og gratulerte de. Hadde håpet at vi skulle klare det denne pp, men har jo bommet helt på el... den kom 5-6 dager før beregnet, så tr har vært på besøk denne mnd også. Starter på 4 pp nå, så håper på en finfin julegave i år =) Dere kommer til å klare det dere og. Har dere annonsert det til venner og familie at dere prøver eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå