Bambi på slankern Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 noen der ute med erfaringer med dette nettstedet?
Synnove75 Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 For all del: IKKE KJØP NOE DER! Mannen min kjøpte telefon der, den fungerer ikke, og kundebehandlingen til han som har butikken er verre enn verst. Lover ting han ike holder, lyver og er lite villig til å ordne opp. Har også en tvilsom måte å levere produkter på, du betaler til han med paypal, og han har da selvfølgelig iberegnet mva i prisen, som alle butikker må gjøre. Det er bare det at varen du bestiller ofte kommer direkte fra leverandør og til deg, og leverandør er da oftest kina eller hong kong. Det betyr at du risikerer å måtte betale moms to ganger. Verste butikken på nett jeg har vært borti iallefall.
3gutter_og_1jente Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Hehe, enig med hu over her. Han kundebehandleren er faktisk min eks mange år tilbake, og som hun beskriver han så er det faktisk sånn han er, hehe Jeg hadde ALDRI i verden bestilt noe derifra, han som driver det er vel ikke særlig bedre han heller, en liten snik...Hold deg unna!!!
Fullt hus :) Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Er vel bare en person som jobber der? Eller er det fler? Det med moms er bare tull. Får man krav på moms flere ganger så er det bare å sende mail til kulest så blir det ordnet. Dessuten er de fleste varer på lager i Norge Hva jeg vet
Fullt hus :) Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Er vel bare en person som jobber der? Eller er det fler? Det med moms er bare tull. Får man krav på moms flere ganger så er det bare å sende mail til kulest så blir det ordnet. Dessuten er de fleste varer på lager i Norge Hva jeg vet
Synnove75 Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Det at de fleste varer er på lager i norge, er iallefall bare tull, om det står det på den varen du ønsker å kjøpe, så er det ikke sikkert det stemmer. Det stemte iallefall ikke når mannen min kjøpte tlf, angivelig skulle det da være to tlf på lager, men det var tull, og tlf kom direkte fra Hong Kong... Greit nok at butikken refunderer moms om man får krav om det fra tollen, men jeg synes allikevel det er useriøst å operere på denne måten, Og at butikkeier/medarbeider (jeg tror også det er et enmannsforetak) lyver og lover ting han ikke holder, er totalt uholdbart.
Fullt hus :) Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Lenge siden dere kjøpte derifra da? Vet det kom fra HK når butikken var nystartet, men ikke nå lenger
Synnove75 Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Ikke veldig lenge siden vi handlet derfra iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå