nifficat Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hei dere. Kan jeg spørre dere om en ting? Vi skal i gang med ed (forhåpentligvis) medisinstart for meg i januar. Vi lurte på å prøve pergotime (første og siste gang) i syklusen i desember. Dvs en mnd før jeg starter ed-medisinering. Er det noen som vet om det er greit, eller vil det kunne påvirke eggdonasjons-forsøket? Ha en koselig førjulstid )
m240 Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Hei, jeg hadde ikke gått på pergotime før eggdonasjon. jeg tok pergotime før og det ble ikke så bra på ultralyden måtte gå på medisin for at det skulle bli bra. Husker ikke helt hva det var. lykke til. Hvor skal du ta eggdonasjon? jeg har satt inn i riga jeg da. Er ruger på dag 11. krysser fingre og tær da :-)
Gjest Pippi9 Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Det vil jeg fraråde... Pergotime stimulerer eggstokkene og har lang halveringstid, den har derfor også en viss virkning i den påfølgende syklusen og kan da potensielt klusse til ED-forsøket ditt. Regner med at egenproduserte egg ikke er spesielt ønsket da?
nifficat Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2010 Tusen takk for svarene. Nei, egenproduserte egg er ikke ønskelig ved ed Da skal jeg holde meg langt unna pergotimen.
andy69 Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Jeg kom faktisk på at vi startet hele ED prosessen med en sprøyte som stoppet opp alt der inne. Så satte vi i gang oppbyggingen igjen senere. Med andre ord ikke eggstimulering! Lykke til
LykkeligSomMamma Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 En annen ting er at Pergotime påvirker slimhinnen, slik at det anbefales en ventesyklus mellom to sykluser med pergotime. Vet ikke omd et gjør noe med slimhinnen i neste syklus, men jeg ville holdt meg unna - slimhinnen trenger du til ED. Har du bestemt deg for klinikk ennå?
nifficat Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2010 Tusen takk for svar, Cathy ) Jeg kommer helt klart til å holde meg unna pergotimen nå. Vi står som nr 3 på venteliste på Ava Tampere, og regner med å starte med medisiner i januar/februar. Hva med dere? Er dere i gang med forsøk nå? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå