fastelavens_bolla! Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 han har kastet opp 4-5 ganger stakkar. han er flaskebarn og leste at man ikke skal gi dem nan når de kaster opp?? så han har fått litt vann med sukker i. men skal han leve på dette da? og er det noe grense på hvor mye han kan drikke av det? trenger de rådene jeg kan få kjenner jeg. liker ikke dette:/
det er berre mordi Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Gammel? Da jenta mi hadde spysyken var hun 7-8 mnd, og da ringte jeg legen fordi hun hadde mye feber i tillegg. Det han sa var at jeg skulle passe på å få i henne mye væske. Gjerne saft, juice eller brus uten kullsyre - Det som barnet liker best! Maten skulle jeg ikke bekymre meg over. Kunne godt klare seg et par døgn uten det. Men måtte huske å tilby barnet mat av og til:)
fastelavens_bolla! Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 han er bare 4.5 måned stakkar så han har jo ikke fått annet enn nan så langt. han kaster opp hver gang han har fått vann :/
det er berre mordi Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Du får bare prøve med saft eller annen "god" drikke. Melken kom rett opp igjen med jenta mi også da hun spydde. Væske er i alle fall veldig viktig, slik barnet ikke blir dehydrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå