vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Så er det full prøvings! Kjenner faktisk at jeg gleder meg nå, kanskje det blir en liten julegave på oss i år? Har bare en tante igjen, så er det endelig vår tur! Fler som akkurat skal til med prøving nå? Spennende! :-D
Des87 Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 TR var borte for en liten uke siden, så nå er det full fart i mot el Dette er vår 10 pp * så håper vi får en fin bursdag & julepresang i år Det hadde vært utrolig deiligt * Kjenner jeg gleder & gruer med med og vente og føle Lykke til **
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 Ja hadde bare vært den besteste julepresangen ever! Men regner vel med at el havner rundt 2.juledag, så får tidligst svar på om man har fått klaff uti januar en gang. Nyttårspresang da ihvertfall. Lykke til til deg også! :-)
Gjest Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Ja! Tanta driver å takkar for seg no, så her startar prøvinga på fredag, når familien bli gjenforent;)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2010 Venter egentlig min rundt den 12 desember, så er jo en pitteliten stund til ennå, men kjenner jeg gleder meg. Har adventskalender, så blir jo nedtelling på 2 måter. Klarte ikke å vente med å komme hit inn da.. :-)
Gjest Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 hihi, skjønnar godt at du er her alt eg;) Har sjølv vore her leeeeenge, i påvente av prøvestart. Og no er det berre 4dagar igjen!!!! Å, som eg gledar meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå