Gå til innhold

Vannet mitt fryser i endinga... Så skal jeg bort i fem dager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best, la det stå å renne litt kaldt vann slik at det er bevegelse i vannkabelen eller å plugge i EL-kabelen som suger noe sinnsykt med strøm?

Vi har gratis vann og strømmen er deffinitivt ikke gratis. Håper det kommer en masse snø før jeg reiser slik at det blir litt isolasjon rundt grunnmuren, men det ser jo ikke ut som at det kommer til skje...

Skrevet

Du må iallfall ikke la vannet renne når du ikke er hjemme.

Skrevet

På med varmen. Leier eller eier du? Om du leier, ville jeg gitt beskjed til huseier om at vannet fryser.

Skrevet

Forbanna DRITT altså!!! Vannet fryser ute selv om vi bor på et sted hvor det ALDRI er frost i bakken og MASSE SNØ MY ASS!!!

Kan se frem til januar og strømregning skjønner jeg, hvis jeg ikke gjør noe kommer det jo til å være ordentlig frosset når jeg kommer hjem og da kan jeg vel bare vente i noen dager på å få det igjen..

Skrevet

Stolte eier av det nydelige huset på drømmeplassen, bare noen småproblemmer med som mangel på rennede vann fra ca -10... Må grave opp og isolere på nytt til sommeren for dette gidder jeg ikke en vinter til..

Skrevet

varmekabel på og rennende vann.

fryser rørene så blir det jo vann over alt så uansett, så lenge det ikke er utenfor huset det lekker da.

rennende vannfryser ikke så lett, og avløpsrørene sluker nok unna.

Skrevet

Som 22:07 sier - varmekabler på og svakt rennende vann. Er ikke farlig å la vanne renne sakte når du er borte kun 5 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...