Gå til innhold

secretflower

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Ser tidligere her at du har truffet godt :))

Kunne du prøvd å se på meg? Om jeg blir gravid med det første evt. hva jeg får?

Er litt spennende i disse prøve periodene:))

Jeg er født 150576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter:)

Hadde blitt kjempglad om du kunne satt av litt tid :)

På forhånd takk :)

Skrevet

Dytter:)

Skrevet

Har forsøkt å sende svar noen ganger, men noe er galt. Kommer sikkert mange av samme:P

Hei:)

Tror nok ikke du blir gravid før i februar. Det viktigste rådet jeg kan gi deg er å slappe av, ikke stresse. Bruk tiden på ting du virkelig liker, og prøv å fokusere på alt annet enn prøving:) Selvfølgelig er det viktig at dere treffer eggløsning, har du prøvd temping?

Men altså, om du klarer å slappe av, så tror jeg nok at du kan bli gravid litt før:)

En jente tror jeg du får.

3 barn tilsammen. Hva er planen? Lurer på om det egentlig er 2 som er planen, men at det kommer en til:)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk :) Så spennende, her traff du på mye :) Jeg har to barn fra før, og mente nok at jeg hadde nok med det.... Men så var det den kjærligheten, da. Traff en mann som ikke hadde barn selv, og føler vel at jeg ikke kan være så egoistisk at jeg ikke kan la han få egne. Jeg selv er nok veldig avslappet på området, i utgangspunktet, men med god hjelp av en som teller dager mer enn meg, må jeg innrømme at det blir snakket mye om det.

Ang. EL, så kjenner jeg EL ca 14 dager før mens, men var hos healer og han sa jeg måtte satse på 3 dager etter TR. Dette stemmer ikke med EL-tester og -smerter, men jeg skal nok prøve det neste gang. (Tror EL er på tur nå, men med sambo borte, så hjelper ikke det....)

Igjen tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...