:) ! Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Pumper dere jevnlig når dere er borte da? Eller lar dere det bare gå maaange timer, og gir barnet mat igjen når du er hjemme igjen? Vi skal i 80 års lag til helgen, min mor skal sitte hos gullet vårt. Da får han pupp i 5 tiden før vi drar, og flaske ellers. Men da kommer jo jeg til å bli veldig sprengt hvis jeg ikke skal amme at før ratt i 3 tiden. Må jeg ta med pumpe og pumpe meg, eller hvordan gjør dere det?
pip pip Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Jeg var i bryllup da lille var 2 mnd. Hadde med pumpe og satt på toalettet for å få vekk det værste trykket Kastet det jeg pumpet ut.
Mamma's Magic Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Hehe:) Vi drar ikke bort, vi. Går dårlig med ei lita ei som nekter å ta flaske.
mamman til to gutter Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Med første pumpet jeg på forhånd og den som passet han ga flaske når jeg var borte. De gangene jeg kom hjem på kvelden/natta og skulle amme igjen på morgenen etter, pleide jeg å pumpe en gang før jeg la meg. Når jeg nærmet meg slutten av ammetiden og sønnen min var nærmere et år, var jeg borte fra morgenen en dag til ca midt på dagen, dagen etter og da pumpet jeg ikke i det hele tatt og merket ikke noe spreng. Ammet vel 1-2mnd etter det, men da kun på morgenen og kvelden og det var nok ikke egentlig veldig mye melk igjen. Nå har jeg en gutt som ikke vil ta flaske, så nå ammer jeg før jeg går og er hjemme igjen før han vil ammes igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå