Gå til innhold

lurer på..noen som vil spå meg??? jeg spår tilbake..

Anbefalte innlegg

hei..

lurer på om noen vil spå meg jeg..

jeg ble gravid i sommermen mistet spiren..i uke 6...

nå lurer jeg på om ..hvor tid blir jeg gravid?

jeg føler selv at spiren kommer til å sitte i des-jan.

og at jeg får en gutt..

hva tror dere?

ser dere noen graviditet på meg snart?

gutt/jente?

jeg er født 2 april 1969

sambo 21 januar 1964.

Fortsetter under...

hei,får opp jan på deg her jeg med en gutt...så dette blir spennede og se.Selv er jeg snart 22uker på veg med gutt nr 3.Ser du hvor mange barn og får og kjønn?noe om fødselen?termin 14april 2011

f.28.04.82

hei..

tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg...

blir spennende å se nå...

får opp at du får ei jente om et par år..får opp mai 2012 jeg...

svangerskapet og fødselen din går bra ser jeg..gutten kommer fort...før terminen..en uke før tror jeg...

klem

Hei tror ikke du blir gravid riktig enda, men får opp fødsel i desember 2011 så da bør det ikke være så alt for lenge til! Er gutt jeg får opp jeg også :) Lykke til. Hvis du vil se tilbake så lurer jeg på det samme, når gravid/kjønn? Og evt om du ser noe nytt ang jobb i nærmeste fremtid? Bare hvis du har tid og noe popper opp ;) 230982. Klem.

Annonse

Zazzy ! :P skrev et helt eget innlegg til deg nettopp - en liten forespørsel, hehe, men vet ikke hvor det ble av :P

Lurte på om du kunne et titt på meg :)

Jeg hadde MA 17 sept i år, fikk ikke mens før 6 uker etter dette - og nå har det gått nye 5 uker etter forrige mens uten en positiv test eller tr! Så jeg lurte på om du kan se en graviditet i nærmeste fremtid ? Eventuelt når ? :) Gutt / jente ? :)

Er sååå utrolig utolmodig ! :P Er skikkelig frustrerende å vente uke etter uke på ikm ! hehe!

På forhånd takk!

Hilsen meg :) 260988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...