Svimå Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Fikk satt inn 2 flotte egg forrige mandag, og er nå helt frynsete.... Har veeeldig lyst å teste i morgen, men litt usikker på om det er for tidlig... For oss er dette 3dje søsken forsøk, så lykkes det ikke denne gang, blir det ikke flere runder. Siste sjans er 5 egg vi har på frys. Vil så veldig gjerne at det skal lykkes, men er vel egentlig ganske resignert... Vi er heldig og fikk ei prinsesse for 4 år siden, så det er en god trøst, men ønsker jo at hun skal få søsken. Blir jo gal av disse restene fra crinonen, føler det er litt blodrester hele tiden, liker det ikke...... Masse lykke til alle andre rugere!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Sist testet jeg ikke før etter jeg hadde fått svar på blodprøve. Denne gangen testet jeg på rugedag 8. Fikk neg test på morningen men det kom frem en strek utover dagen. Tok en ny på kvelden og da kom det frem en strek etter 1-2 min. Fikk svakt pos tester frem til rugedag 11, da tok jeg en digital og fikk frem "gravid":-) Men nå hadde jeg ganske høy hcg på blodprøven så var nok derfor testene slo ut så tidlig. Sist turte jeg ikke teste i det hele tatt, er så demotiverende å se de negative testene.. Lykke til!!!!!!!
83lmk Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Hei:) Jeg er ikke noe tålmodig når jeg ruger.. Testa dag 9 føste gang og fikk positivt. Dag 10 andre gang og fikk positivt, dag 12 3 gang: Negativt og dag 8 i dag : positivt Så nå håper jeg den sitter! SA 2 ganger så nå tenker jeg at alle goe ting e 3
Lille reke Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Heia Jeg satte og inn egg mandag den 20, tør heller ikke teste enda.. Fikk beskjed om å teste mandag den 6 desember.. Det kommer noen Crinone rester og sist var det litt gammelt brunt blod ilag med Crinonen.. Liker det heller ikke.. Lykke til med test Svimå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå