Gå til innhold

FRYSER!!!!!

Lykkelig 2.barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fryser seriøst heeeele tiden. iskald på fingrene.. flere?? å hvorfor er det slik :P???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den du..

Jeg fryser seriøst hele forbaska tiden! :o

Er 9+5 i dag og har hatt det sånn siden jeg ble gravid! :o

Skrevet

Sånn er det her også.. har jevnt 27 grader i stua men er fortsatt noe J..... kaldt :( er 10 + 3 i dag

Skrevet

Kan det ha noe med at det er 10 minusgrader ute? ;-)

....klarte ikke å dy meg! Sorry!

Så hvis det er noen trøst så tror jeg altså at flere enn bare oss gravide fryser om dagen! :-)

Skrevet

tror ikke d bare er kulda altså. kan sitte inne i 25 grader. stilongs, tjukk genser og pledd,men fremdeles fryse... på natten ligger jeg i nattklær å to dyner over..;)!

Skrevet

eg fraus oxo en del i 1.trimester... men d går nok over.

men hadde oxo dager der hetetoktene slo meg.

er nå i 2. trimester, og kroppstemperaturen har holdt seg mer stabil, bortsett fra at eg til tider er iskald på beina, men d hadde eg før eg ble gravid oxo

Skrevet

ja!!! fryser og fryser!!! hele tiden uansett hvor mye klær og varmegrader som er rundt!!! 8+4

Skrevet

Je fryser ikke fordi det er -10 grader ute, for jeg fryser ALDRI!! Men siden uke 4-5 å frem til nå (11 uker) har jeg måttet bruke ull på jobb (noe jeg aldri hargjort noen gang før i mitt liv.) Hjemme er det 25 grader i stua og ellers i leiligheten, men jeg må gå full påkledd + teppe rundt meg for å ikke fryse. Dysjer hver dag i sikkert 55 grader i dusjen for å få varmen i meg! Til vanlig går jeg i singlet hjemme og kun utterjakke når jeg går ut.

Håper dette gir seg snart for det er ikke kjekt og fryse hele tiden!:(

Skrevet

ja,fyy det er kaldt;)!!!! er også 11 uker på vei. så håper det snart gir seg..!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...