Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Tenker da spesielt på bukse. Ser for meg at det kan bli veldig plagsomt med vanlige bukser pga såret som er nederst på magen. Tenker i utgangspunktet på å ta med gravidjoggisen min som er løs og god, men den er i så tynt stoff at jeg er redd det kan bli for kaldt. Noen som har noe råd/erfaringer med hva som er godt å ha på etter et ks?
Mammat3små Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 at det blir kalt skal du nokk ikke beskymre deg for, da det somregel er kokende varmt inne på barselavdelingen... jeg hadde bare en bukse med, å det var en gediiiger joggebukse med knyting, så knøt den sånn at den bare hang såvitt på plass.. gravidjoggebukse hørtes deiligere ut en min løsning som bare ente opp i å gå å hepse på buksa hele tiden, men den var ikke i såret i allefall
AO3 Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Jeg gikk rundt i støttestrømper og lang sykehusskjorte i flere dager. Orket ikke ta på meg "sivile klær" på flere dager.
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Okay, da satser jeg på løs gravidbukse i bagen, og holder mulighetene åpne for å tasse rundt i bare skjorte Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå