Gå til innhold

Er lungebetennelse smittsomt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det hørtes jo oppløftende ut.

Er alene med tre barn hele uka, og har lovet eldstemann at om et par dager er jeg myyye bedre og bedre humør, he he. Kanskje jeg har bitt over for mye.

Men kan den hjelpe mot lungebetennelse som ikke ikke kommer av mycoplasma også?

Jeg tåler ikke penicilin, så det er begrenset hva jeg kan få.

Annonse

Hei du Frokostquiz :)))

Hvordan fikk du påvist lungebetennelsen? (Ja jeg vet jeg kan google, men det orker jeg ikke i dag :P )

Jeg har vært hos legen i dag, fått henvisning til røngten pga mistanke om lungebetennelse.. Han mente det var en lungebetennelse pga smertene jeg har på høyre side under puppen og bak til ryggen.. + at jeg blir veldig fort sliten og ikke orker så mye.. Kan sove hele døgnet om det hadde vært mulig :)

Jeg hadde bronkitt i juni, og han mener det er den som har utviklet seg til lungebetennelse (at jeg har fått en type lungebetennelse som utvikler seg sakte??? ) Men jeg fikk ikke noe medisiner, bare beskjed om å ta det med ro.. Og det er jo veldig lett med unger i hus og ingen mann :P

Uansett, fortsatt god bedring til deg :)))))) Håper du blir fort frisk :)

Fikk diagnosen ganske raskt pga av plagene og et lite CRP-stikk i fingeren.

Har vært plaget med ulyder når jeg puster dypt og dyp grusom hoste et par uker og det er dette som har utviklet seg.

I helgen kom feberen og smerter i brystet. Til å begynne med er smertene i brystet som om noen sitter å presser på det, etterhvert går det over til stølhetslignende smerte.

I tillegg er jeg selvfølgelig utrolig sliten og energitom.

Hang opp pakkekalenderen til ungene isted og det var alt jeg tålte, da var jeg så sliten at kroppen skrek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...