Gå til innhold

hei:-) kan noen være så snille å se på meg:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboer ønsker oss veldig barn sammen og lurer da på når dette kommer til å skje:-p så om noen klarer å se noe om når jeg blir gravid og eventuelt kjønn hvis det skulle dukke opp så hadde jeg blitt veldig glad:-)

født 05.02.85

han 24.03.88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte:-)

Skrevet

Hei fikk opp graviditet innen de aller nærmeste månedene, februar utpekte seg, jan/feb...hm..men etterpå fikk jeg veldig sterkt på at det kan skje med en gang..prøver dere nå? Ender på at innen februar tror jeg du er gravid, blir neppe lengre til sånn det ser ut nå, kan godt hende det skjer før, kom graviditet opp sterkt her! :) Får opp to, både gutt og jente jeg, tvillinger? Barn fra før? :) Lykke til! Tror du sitter med stor mage om ikke lenge :)

Skrevet

tusen takk for at du tok deg tid til å svare :)

håper virkelig du har rett :) har gått gjennom en tid der samboer ikke var helt klar, men nå er vi prøvere :D så det kan jo bli en spennende tid fremover :) tvillinger ja, det kunne jo vært gøy :P har ei jente fra et tidligere forhold, så kan jo kanskje være henne du ser :) Lykke til, til deg og, mener jeg har sett deg inne på bli gravid :) jeg er bare ikke så aktiv der enda :P

Skrevet

dytte :P

ikke meningen å mase, men tror du jenta kan være henne jeg har fra før? :) eller er det to med nåværende samboer du får opp/ har sett? :P og eventuelt om du ser noe mer ang. graviditet denne pp :P syns jo dette med spåing er veldig spennende, og har drevet litt selv, men sånn på avstand syns jeg det er veldig vanskelig og har "sett" endel feil, så tør nesten ikke prøve det mer :P men har mye rett når de jeg "ser" på er i samme rom og sånn :) så det er jo litt gøy ;) irriterende at man ikke kan se seg selv egentlig :P hehe :) skjønner at det blir slitsomt med så mange som spør og maser, så ta det om du føler det :) ikke noe press ;) synes det var utrolig snillt at du ville se på meg en gang, så takker så mye for det :)

Skrevet

dytter så du ser det :) gi meg gjerne et pip om du ikke vil også, så slipper jeg å lure ;)

Skrevet

Hei du :) kan gjerne se på deg, kanskje i morgen, er sliiiten i kveld så blir bare vas om jeg prøver nå ;) Kan godt være at jeg fikk opp henne dere har fra før.

Hvis du vil ha en prøvekanin må du gjerne se på meg? Øvelse gjør mester ;) 230982 hvis du trenger fødselsdato og har lyst! ingen tvang ;)

Snakkes!

Skrevet

Hei igjen, da har jeg sett på deg igjen og jeg får opp at graviditet er like om hjørnet, januar peker seg mest ut akkurat nå, men alt fra des-feb vil jeg si, er ikke så lett å se eksakt, men tror ikke det er lenge til :) Tror det er en gutt du vil få denne gangen :) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar nok en gang :)

Har nå prøvd å se litt på deg også, og føler graviditet/positiv test i siste halvdel av februar. Tror at du får ei jente. Det virker som det er litt stress rundt deg om dagene, men hvis du klarer å slappe av så tror jeg nok spiren kan sitte før :)

Litt vanskelig å si så mye mer, når jeg ikke har noen spørsmål å gå ut fra :P men det er faktisk litt gøy å prøve seg litt :)

Lykke til du og! :D

Skrevet

Takk for at du prøvde se på meg, gøy :) Skal prøve å huske å gi deg tilbakemelding hvis noe skulle skje! :) Natta.

Skrevet

hei igjen :) ville bare gi deg en foreløpig tilbakemelding ;) spiren satt nå i desember gitt :) så da hadde du jo rett vil jeg si :) så da håper jeg den klamrer seg fast til august ;) skal prøve å huske å gi tilbakemelding på kjønn også, når vi får vite det :) Lykke til videre :) håper jeg ser deg på 1.tri veldig snart :) Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...