Gå til innhold

Vurderer å åpne brudesalong, har dere lyst og anledning til å svare meg på noen spørsmål?

Anbefalte innlegg

Hvor viktig er det for dere at det er merke/designer kjoler? Eller er det like viktig at kjolen ser bra ut, fin kvalitet og at dette stemmer overens med pris?

Jeg er så usikker om jeg skal satse på designerkjoler eller rimeligere importerte kjoler.

Er prisen svært viktig for dere?

Svært takknemlig for innspill:)

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har ikke peiling på designermerker, og ettersom et bryllup har mange høye utgifter prøver jeg å spare på det jeg kan. Så for meg er prisen viktigere enn merket på kjolen:)

Lykke til...:)

når ejg giftet meg var ikke merke viktig. for meg var det pris og utseende på kjolen.

hvor skal du åpne butikk??

er det oslo vestkant så betyr merker nok en del. men er det et mindre sted betyr nok ikke merker så mye.

jeg ville satset på rimelig import, flotte kjoler.

Jeg skal selv kjøpe en rimelig kjole som ser nydelig ut.

Er ikke interesert i å bruke mye penger på kjole.

Det er en kjole som brukes en dag. :-)

Lykke til!

Hvis du skal selge så ville jeg gå for rimelige kjoler, men hvis du skal leie ut så ville jeg gått for merkevarer.

Sørg også for at du har kjoler i litt større størrelser også, slik at bruder med runde former også kan få prøve noe og ikke bare bestille fra et bilde.

Annonse

Tuusen takk for alle tilbakemeldinger:) Det blir faktisk som du ovenfor foreslår, en blanding. Har fått kontakt nå med en leverandør av et designmerke som ikke er i Norge fra før, og samtidig vil jeg importere noen rimeligere kjoler.

Dette er fremdeles litt frem i tid, satser på vinter 2012. Men mye skal på plass før den tid, samt spare opp litt egenkapital. Dette blir svært spennende. I tilegg blir jeg jo 2. gangsmor i juni:)

Har dere noen navneforslag tar jeg også dette i mot med takk:)Gjerne noen norske navn.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...