titi-07 Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hei ,skal begynne i januar med en ferskfør-, lurer om det er noen har som har blitt gravid med så lav amh , vanskelig dette her !!!.hnmmm
popstar Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Tjohoooooo:)) Her er jeg med amh på 0,3 og redusert ovarie kapasitet. Ble naturlig gravid i mars i år for egen maskin, men mistet desverre! Vi med lav amh reagerer dårlig på ivf-medisiner, men vi kan klareå bli gravide selv. Oftest etter laaaaaaaaaang tid. Jeg har lest endel om grunnen til lav amh, og har lest meg frem til at adrenalin fatigue kan lede til lav fruktbarhet pga dhea hormoner o.l. Så jeg skal teste ut det med en spytte-prøve. For ev. å utelukke/bekrefte. Lykke til:)
Enichea Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg ble gravid med amh på 0,3 ved hjelp av icsi i naturlig syklus på aleris i oslo. Nå har jeg en perfekt baby på halvannen uke
*sommer* Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Hei Jeg har også målt AMH på 0,3 og ble veldig nygjerrig på om du Popstar har funnet noen sammenheng til adrenalin fatigue? Forstår at det kan testes med en spytt prøve, men kan man gjøre noe med det og forbedre eggreservene? God helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå