Gå til innhold

tegn på at fødsel nærmer seg???eller!?! :)

fruktisèn

Anbefalte innlegg

er 35+4 uker på vei med tvillinger...

de to siste dagene har jeg hatt kynnere/murringer på kvelden, noen har vært sterkt ubehagelig mens andre har jeg så vidt kjent, samtidig som jeg har ved de sterkt ubehagelige murringene også blitt kvalm...

nå i dag er jeg kvalm og hovnet opp i kroppen, men ikke noe tegn til kynnere og murringer, så langt... :/ :)

bare håper et er tegn på at fødsel ikke er så langt unna, hva tror dere??

er såååååå lei nå-spesielt lei av og føle meg som en strandet hval :/ vil at de skal komme ut nå :) to uker siden ble de målt til 2400gr og 2250gr :)

hvordan har dere der ute det? :) :)

noen som venter tvillinger i bergen forresten?

Fortsetter under...

Heisan.-)

Høres ut som om vi er temmelig i samme båt, jeg er i uke 36 med tvillinger, bor i Sund, men det er jo nesten Bergen da...

Går og kjenner etter tegn hele tiden nå, har kraftige kynnere, og vært kjempekvalm hele helgen, vi får håpe det nærmer seg for oss begge to!

Jeg er forresten 41 år, har to jenter på tre og elleve fra før, nå kommer det to jenter til, så alt det rosa jeg har spart på kommer til nytte:-)

Hadde vært koselig om du tok kontakt!

hei :)

kjekt og være i samme båt som noen :P hehe :)

sund er ikke langt unna, har vært mye i sund og min mor og de er flyttet ut dit nå i senere tid :)

jeg bor i fyllingsdalen, 25 år og har en jente på 4 år fra før, så nå har vi snart tre jenter i hus :) :)

jeg venter toeggede jenter...

har du eneggede eller to eggede du venter på ?

krysser fingrene for at det er fødsels tegn dette :) :) :) kanskje vi ender på kk samtidig :) hehe...

når er termin datoen din? min er 2 januar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...