WPW Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Det har skjedd en familiekrise, og jeg mistet matlysta. den har kommet tilbake, men jeg kjedespiser ikke lenger, og dermed har vekta gått ned et par kg den siste uka. jeg vil jo ikke slanke meg, og vekta har stabilisert seg litt. men den går altså fortsatt nedover fordi jeg nå spiser sunnere, og fordi jeg har mista lysten på godteri fullstendig. så da tenker jeg på de miljøgiftene som de sier kommer i melka hvis man går ned i vekt når man ammer.... burde jeg nesten slutte å amme? det hadde jo blitt dobbel sorg mtp at ammingen er så fin:(
Bellbaby Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Så trist å høre at du har opplevd denne sorgen.. Sender deg først en klem! Når det gjelder disse miljøgiftene, har jeg forstått det som at det kommer hvis man går inn for å slanke seg. At man er på "diett". Det er vanlig at man går ned i vekt når man ammer. Så lenge du spiser sunt og ikke er på slanker'n, tror jeg nok ikke det er noen fare. Det er bare bra for kroppen din at du spiser sunnere og ikke kjedespiser! Kos seg med ammingen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå